Kylpylä on nyt auki Kylpylä on nyt auki
Fucking islands Fucking islands
Kunnon grilli Kunnon grilli
rawr :3 rawr :3
vanhat kunnon traditiot vanhat kunnon traditiot
Suihku Suihku
minä olen sylissä :3 minä olen sylissä :3
Uuuniohea ja perunaa Uuuniohea ja perunaa
Koira, ihmisen paras ystävä Koira, ihmisen paras ystävä
hehe hehe
BZZAAAAM BZZAAAAM
voi pojat :3 voi pojat :3
Vihreiden kiitos kaatuneiden muistopäivänä Vihreiden kiitos kaatuneiden muistopäivänä
iloinen :> iloinen :>
diudiu diudiu
High five High five
jatka vain kirjoittamista :3 jatka vain kirjoittamista :3
Säännöt eivät päde minuun (reality check) Säännöt eivät päde minuun (reality check)
Iskenderr kebu Iskenderr kebu
Chimp Rogan Chimp Rogan
ihana ysäri ihana ysäri
kahvitauko kahvitauko
Pystytkö? Pystytkö?
Kamerus Kamerus
 513 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.6 MB, 1 tiedosto, 17.10.2025 23:35:37
[ + 5 - | ]

Söpö koppis

[83870] [Koppakuoriainen.jpg] [0.6 MB] [810x1080] [] []
Koppakuoriainen.jpg

koppakuoriainen

 · 

kaljakori

 · 

kalja

(270)  · 

olut

(237)  · 

bisse

(9)  · 

ötökkä

(15)  · 

olvi

(26)
18.10.2025 16:37:44
#722420 [+-] Piilota Suosittele

Mitehän mä saisin 6 koria, ei niitä nykyisiä koppia vaan koreja autoon 8 kuten yleensä, ja vittu mikä paino ja määrä purkkeihin verrattuna palauttaessa. Hyvä näin. Purkkien kanssa. Nei paina mittää ja niistä saa enemmän rahaa jos ei lasketa koria.

[ 3 viestiä | ]