Bongo Cat Nambaa Wan Bongo Cat Nambaa Wan
Gamecube Gamecube
virgin prophet vs Chad Messiah virgin prophet vs Chad Messiah
israelilainen inttityty israelilainen inttityty
Virgin vs Chad dekonstruktio Virgin vs Chad dekonstruktio
Bond Bond
Tunteella & Ilmeellä Tunteella & Ilmeellä
Aina tervetullut Aina tervetullut
Halo Cat Halo Cat
Nalle Buh Nalle Buh
Winter is coming Winter is coming
Crawling In My Bongos Crawling In My Bongos
Hessu kyntää Hessu kyntää
10 different types of soup 10 different types of soup
Dysleksia Dysleksia
Vittujen elämä. Vittujen elämä.
Uskottomat täytyy puhdistaa! Uskottomat täytyy puhdistaa!
ketä tänään leivotaan? ketä tänään leivotaan?
mykistetty perkele pituudessa mykistetty perkele pituudessa
Ei ollut jadhavista ilmapalloksi Ei ollut jadhavista ilmapalloksi
virgin last of us vs The Chad Of War virgin last of us vs The Chad Of War
perusviikonloppu perusviikonloppu
Bongo Cat Bongo Cat
Perjantaina pitää Perjantaina pitää
 639 näyttökertaa, 8 viestiä, 15.23 MB, 1 tiedosto, 03.08.2025 13:54:16
[ + 3 | ]

Jos kolareista näytettäis kuvia niin ihmiset ei ajais niitä niin

[82148] [1000022014.mp4] [15.23 MB] [476x848] [90.05s] [] []

kolari

(164)  · 

gore

(13)
03.08.2025 16:41:05 | 16:42:06
#709964 [+-] Piilota Suosittele

>>709954 Facessa joku vatipää oikeasti väänsi asiasta ja selitti sanan ja kuvaamisen vapaudella,
kun oli jossakin uutinen, missä saksassa onnettomuuden kuvaamisesta ja työn haittaamisesta
voi saada sakkoja.

Lopetti vänkäämisen vasta, kun sille selitti, että tuollaisten vatipäiden takia
saksassa on nyt laki ja lupa pamputtaa idiootteja, jotka eivät ymmärrä
missä menee se kuuluisa hyvänmaun raja.

Eli jatka toki toimintaa, niin sama on käytössä täälläkin hyvin nopeasti, kun
jollakin pelastuspäälliköllä rasahtaa rusinat tarpeeksi kovasti.

03.08.2025 16:46:35
#709965 [+-] Piilota Suosittele

Meille näytettiin peruskoulussa mitä voi seurata tappelusta; irtonaisia leukoja, murskattuja päitä, luita puskee lihan läpi, siis ihan gorea.. nykyään se olisi liian järkyttävää lapsille.


Minä en estä lapsilta väkivaltaisia pelejä tai elokuvia (pelaamme ja katsomme niitä usein yhdessä), koska he katsovat ja pelaavat niitä jokatapauksessa, pornosta en halua heidän osaltaan tietää, eikä väkivalta johdu videopeleistä vaan pahoista sosiaalisista ongelmista joita some, pakolaisuus ja älypuhelimet pahentavat kolmanteen potenssiin.

03.08.2025 17:02:10
#709969 [+-] Piilota Suosittele

>>709964
Pitäis itte rupee kuvaa niitä kolaripaikkojen kuvaajia, sekä tujottelijoita. Jos niillä on oikeus laittaa nettiin tällästä, niin kai mäki voin niistä laittaa vähä kuvaa nettiin ?

03.08.2025 17:50:00
#709977 [+-] Piilota Suosittele

>>709969 Suomessa vissiin ns. luvallista viellä kuvata näitä, mutta jakaminen voi
tuottaa ongelmia.
Samoilla linjoilla tosin, että vaikka vankka sananvapauden puolustaja olenkin, niin
ihan kaikkialle sitä kameraa ei tarvi tuoda.

03.08.2025 17:55:06
#709978 [+1] Piilota Suosittele

>>709977
Siis mä olen nähnyt tilanteita, missä nää vitun tuijottelijat muodosta ringin maassa makaavan polkupyöräilijän ympärille joka oli jäänyt auton alle. Kukaan ei auta, kaikki tuijottaa kun se vuotaa verta eikä pääse ylös. Sitten kun se uhri vielä yrittää ainoalla kädellä joka liikkuu saada edes jotain kontaktia että "auttakaa nyt vittu!" niin ei. Vedetään jalkaa kauemmas ettei se maassa makaava nyt ainakaan koske sua. Jos tollasessa tilanteessa ois vielä puhelimet kädessä, niin mun puolesta saa jo lyödä. Päähän, kovaa. Ja mielellään kuvata sitä jota löit kun se makaa vuorostaan maassa ja laittaa ylilaudalle ja muualle nettiin jakoon

03.08.2025 17:58:31
#709979 [+2] Piilota Suosittele

Varsinkaan joku @lyijy joka on niin daiju, ei ymmärrä ettei se todellakaan ole sun vikas kun joku rattijuoppo tai pirinisti ajaa päälles. Vaikka kuinka varovasti ajat, sä voit silti joutua kolariin. Joka vuos rattijuopot ja nistit, poliisia pakenevat kriminaalit yms yms aiheuttaa kolareita jotka vaatii henkiuhreja. Sitte tälläsiä pitäis sen mukaan viel jakaa, kai @lyijy muna pystyssä menee viel kuvaamaan raiskauksia ja sanoo et jos näitä videoita raiskauksista jaettais ni sit kukaan ei raiskais? Yhtä helvetin typerä väittämä kun tämänkin otsikko

[ 8 viestiä | ]