Nykymallin mukainen poikabändi Nykymallin mukainen poikabändi
mexico mexico
vaimomatskua vaimomatskua
Sähköautorealismia. Sähköautorealismia.
Ole sinä hippi hiljaa Ole sinä hippi hiljaa
sanna piilossa sanna piilossa
Ääntelijä kuulee ekan kerran Kingiä Ääntelijä kuulee ekan kerran Kingiä
Tissit Tissit
Avunpyyntö lapsille Avunpyyntö lapsille
No vittu ei No vittu ei
Hullu nainen Hullu nainen
boobs boobs
Vihreiden terävintä kärkeä 🤦‍♂️ Vihreiden terävintä kärkeä 🤦‍♂️
reps reps
Rauhanmarssi Lahdessa 1982 Rauhanmarssi Lahdessa 1982
Just a door Just a door
Piirretyt ajan hermolla Piirretyt ajan hermolla
Väliaikaisesti Väliaikaisesti
LÄSK-CoV-2 LÄSK-CoV-2
Hahahahahahaahhaahahahahahahahah Hahahahahahaahhaahahahahahahahah
velipoika oli napannu hienon kuvan velipoika oli napannu hienon kuvan
Kärnä ja korona Kärnä ja korona
Volkor X - For Victory! Volkor X - For Victory!
Odens Cold Dry Odens Cold Dry
 541 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 01.08.2025 10:02:42
[ + 2 | ]

Mäyris

[82081] [tiedosto.jpg] [0.19 MB] [1148x964] [] []
tiedosto.jpg

björn

 · 

wahlroos

 · 

mäyräkoira

(7)  · 

olvi

(26)  · 

kalja

(270)  · 

olut

(237)
01.08.2025 21:58:24
#709557 [+-] Piilota Suosittele

Joskus ruisrokissa jätettiin kaljat sinne kaislikkoon tienvarteen mutta joku tursake oli löytäny ne, mut siinä kun etittii niitä nii löydettiin jonkun muun jemma. Oli kiva juoda lämmintä kaljaa pullosta joka oli sinilevässä, mut se oli huomattava parannus aamupäivän kaljoihin jotka otettii peräkontista, ne oli ainaki +30 asteisia ja kirveli suussa.

02.08.2025 02:13:24
#709625 [+-] Piilota Suosittele

>>709557
Jenkit luulee et me juodaan Euroopassa kalja lämpimänä koska Iso-Britannia on sama kuin kaikki Euroopan maat, ja sielläkin vain persehuulet joiden mielestä kalja on hyvää.

02.08.2025 02:56:11
#709642 [+-] Piilota Suosittele

>>709625
Mun kaveri tuli joskus lanittaa mun tykö ja mitään kyselemättä laitoin sen kopan parvekkeelle viilentyyn nii se ihan tosissaa ärähti että älä pilaa mun kaljoja, et hän ei kylmää kaljaa juo.

02.08.2025 23:44:21
#709849 [+-] Piilota Suosittele

>>709642
Se että pystyy juoda lämmintä kaljaa ja nopeasti (12 tunnissa jos on pakko), ja se ettei pysty juuri lainkaan, ehkä lainkaan ovat eri asioita.

Äitini ei pidä kylmästä kaljasta tai lonkerosta, ja samankaltainen episodi sattui kun laitan aina kylmään.

[ 5 viestiä | ]