kuningas idea kuningas idea
Varusteleka Varusteleka
upi ja kumppanit upi ja kumppanit
ei mennyt suunnitelmien mukaisesti :3 ei mennyt suunnitelmien mukaisesti :3
imperiumi tuhos KFCn imperiumi tuhos KFCn
manne pornoa manne pornoa
tärkeä video tärkeä video
mikä voisi mennä väärin mikä voisi mennä väärin
Oy Vey! Oy Vey!
Vassari vain vassaroi Vassari vain vassaroi
heihei <:3 heihei <:3
Kissoille suunniteltu musiikki :3😽 Kissoille suunniteltu musiikki :3😽
Hese-mies böndellä Hese-mies böndellä
Men's c♂♂king Men's c♂♂king
Arvatkaa mikä kokoelma? Arvatkaa mikä kokoelma?
hyljykset pomppimassa hyljykset pomppimassa
hidden hidden
svarzineggeri svarzineggeri
Löysin Jimbon netistä - 7:58 Löysin Jimbon netistä - 7:58
onko nyt tarpeeksi valoa onko nyt tarpeeksi valoa
Chinese takeout Chinese takeout
kaikissa latureissa on tämmöinen kaikissa latureissa on tämmöinen
perus luolastolainen... perus luolastolainen...
olet adoptoitu olet adoptoitu
 502 näyttökertaa, 13 viestiä, 4.84 MB, 1 tiedosto, 11.07.2025 21:51:35
[ + 6 | ]

roskien palautus

[81757] [6cfcaba0af325918.mp4] [4.84 MB] [384x848] [65.71s] [] []

11.07.2025 23:41:31
#706320 [+3] Piilota Suosittele

Briteissä on joku ihmeen juttu noiden roskien kanssa, että on alkanut
yleistyä tuo, että dumpataan iso paskakasa jonkun tien/pellonreunaan.

Siellä on maajussit tuohon kyrpiintyneet ja ottaneet tavaksi yrittää selvittääm,
että kenen ne on ja käydä palauttamassa.

12.07.2025 14:40:20
#706386 [+-] Piilota Suosittele

>>706320
No varmaa sama kun suomessa, viet jotain kaatikselle nii se on ihan vitun kallista. Ens kerralla kun olis asiaa kaatikselle nii laitan puukkosahalla sen asian millin paloiks ja heitän taloyhtiön roskikseen.

12.07.2025 22:50:57
#706480 [+-] Piilota Suosittele

>>706386 Hinta käsittelylle mahtaa olla määräävä tekijä, mutta jotakin on täytynyt tapahtua
vasta hiljattain, koska nämä ovat ruvenneet yleistymään turhankin paljon.

12.07.2025 23:26:48
#706499 [+-] Piilota Suosittele

>>706480
No se että kaatopaikkamaksut on melkein triplaantunut ainakin suomessa, verraten 2015
Ennen jätettä sai viedä ilmaseks kaatikselle kun lajitteli sen, nykyään sekajätteen hinta on 27e kuutio ainakin mun viimesimpien tietojen mukaan. En suostu enää maksaa tollasta paskaa, enkä olisi viimeksikään maksanu mut lammas äitini oli mukana joka pakotti että menet maksaan.

12.07.2025 23:50:30
#706508 [+-] Piilota Suosittele

>>706499 Tuosta brittien paskandumppauksesta puhuin, mutta täälläkin
tulee hyvin pitkälle kaikki minkä vain voi polttaa niin palaa pöntössä.
Komposti nieleen biojätteet ja metalli ilmaselle ekopisteelle.

Vaipat sellainen artikkeli, joka menee sekajätteeseen. Enemmän vaivaa
näkemälle nekin saisi pitkälti poltettua, mutta vaatisisivat pientä kuivatusta
ja puuta pönttöön kaveriksi, että oikeasti palavat.

Loppupelissä melko vähän menee sekajätteeseen, kun tekee pientä kierrätystä
ja hävittää sen minkä pystyy.

Isommat kodinkoneet vähän riesa, jotka joutuu viemään asemalle sellaisenaan.

15.07.2025 23:43:16
#706879 [+-] Piilota Suosittele

>>706320 >>706328 >>706499
Joku hetki sitten oli Rovaniemellä kauhea hässäkkä ku porukka dumppas kaiken vaan johonki pusikkoon. Tais olla kovat maksut siellä ku naapuriki toi sieltä poikansa paskoja 120 km päähän kärryllä ja vei ne täällä kaattikselle.
Omalla kylällä sellanen hyvä systeemi, et kaikki maksaa jonku 20 € vuodessa siitä hyvästä, et saa viedä neljä kärryllistä romua kaattikselle. Eli maksettava on käytti tai ei, mutta kaikille sama hinta ja mahdollisuus. Tulee itelläki se kärryllinen vietyä vuosittain romua pois nurkista. Bio, palava puu ja muu sellanen tieten aina ilmasta oli paljon tahansa. Sekä vaarallinen aine.
Kierrätyskeskuksesta joskus kysyin sohvalle hintaa niin tais olla 70. Vein kaatopaikalle poletttaviin ja samalla lapoin muutaki kärryn täyteen.

16.07.2025 21:36:17
#706977 [+-] Piilota Suosittele

>>706974
Hieno linkki.
Olen huomannut, että Oulun ja Kainuun korkeudella on porukalla kumma tapa lisätä slangiinsa ylimääräinen konsonantti.
Kaatopaikka - kaattis
Nopeudensäädin - noppari

[ 13 viestiä | ]