läps läps
hapsi_ hapsi_
katumus katumus
Der Führer pelastaa Euroopan Der Führer pelastaa Euroopan
:) :)
tissit! tissit!
Dungeon♂org Dungeon♂org
Taistelu vihreästä timantista Taistelu vihreästä timantista
Chicken legs Chicken legs
Mee nyt vittuun t. koiro Mee nyt vittuun t. koiro
Jämähtänyt vitsi Jämähtänyt vitsi
Pun Pun
suosion salaisuus suosion salaisuus
Yllätyksettömyys Yllätyksettömyys
Ootko? Ootko?
Emme ole huvittuneita Emme ole huvittuneita
Yhden kaljan jos vain saan Yhden kaljan jos vain saan
stroking desu stroking desu
Päivän valopäät Päivän valopäät
Ei auota sitä ikkunaa Ei auota sitä ikkunaa
Vladimir Vladimir
odotus vs. todellisuus odotus vs. todellisuus
Englantilaisin taustakuva ikinä Englantilaisin taustakuva ikinä
Now where could my pipe be? Now where could my pipe be?
 538 näyttökertaa, 6 viestiä, 36.11 MB, 1 tiedosto, 09.07.2025 19:55:18
[ + 1 | ]

Keimo teki ite ja keimosta tulee viä helvetin kova röiukko

[81718] [tiedosto.png] [36.11 MB] [4541x7662] [] []
tiedosto.png

09.07.2025 20:17:06
#706035 [+1] Piilota Suosittele

Ei se nyt ihan perseellee menny ku ekaa kertaa teki.
Pitää kyllä hommata rältsäkkä, porakoneen teräsharja hommelilla ruopi tota nii tuli naarmuja mitä en paklannu ku aattelin että kyllä maali sen peittää, no ei peittäny.
Mut parin vuoden sisään ton saa varmaa tehä uudestaan, ei noi pysy hyvänä jos siä on ruostetta vaikka käyttäs mitä loitsuja tai ruosteenestoa.

09.07.2025 22:37:42
#706075 [+-] Piilota Suosittele

>>706054
Enää 4 ovea, listat ja kuskin puolen etulokari, kiristää pantaa. Repsikan etulokari oli nii paskana että tilasin uuden mut sekin pitää maalata. Ei ollu muuten edes kallis, uutena noin 80e ruotsista.
Se rälläkkä pitäs olla, vittu keimon tukirahat on nyt jo miltei loppu ku pärähtäny nikkarointiin.
Jeesus auta, nauraa...

[ 6 viestiä | ]