Drinkkiä Drinkkiä
Matu ja vihreä. Matu ja vihreä.
Pursutus Pursutus
khaleesi khaleesi
memes memes
Booty tower II Booty tower II
Perjantai Perjantai
almu almu
Hitler ja lainanotto Hitler ja lainanotto
gianna gianna
Silmä Silmä
Seppo Seppo
Herralla meni kuppi nurin Herralla meni kuppi nurin
Whack a Floyd Whack a Floyd
Pm taas omalla osaamisalallaan. Pm taas omalla osaamisalallaan.
jumissa jumissa
White Power White Power
juuh elikkäs juuh elikkäs
Väestönvaihdos on salaliittoteoria t.suvakit Väestönvaihdos on salaliittoteoria t.suvakit
Vasemmistoprostituidut Vasemmistoprostituidut
Muutama kuva 7. Muutama kuva 7.
Oivoi Oivoi
O_O O_O
pakko saada kummatkin :3 pakko saada kummatkin :3
 926 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 23.03.2018 16:53:57
[ + 6 | ]

Mikä maksaa? >:3

[9489] [21373210_1462403287186208_1712486933604597760_n.jpg] [0.05 MB] [629x629] [] []
21373210_1462403287186208_1712486933604597760_n.jpg

kissa

(5209)  · 

ikkuna

(105)  · 

börh

(1051)  · 

pizza

(167)  · 

tilaus

(10)
23.03.2018 17:11:01
#41062 [+-] Piilota Suosittele

perkeleen kotipizza toi palaneen pizzan. yleensä otan pizzan lähipizzeriasta mutta päätin kokeilla kotipizzaa. ylihinnoilteltua palanutta kökköö.

25.03.2018 12:33:55
#41478 [+-] Piilota Suosittele

>>41062 ite tykkään kotipizzasta koska siellä on yleensä tosi tasalaatuista pizzaa, täytteet maistuu tuoreelle eikä sille että ne on istunu koko päivän jossain huoneenlämpösessä laatikossa, eikä niiden pizzoissa yleensä ole muitakaan sivumakuja, myöskin noi monsteripizzat on hyviä. Vähän kalliimpaa siellä ehkä on mut palanutta en oo ikinä saanu.

[ 9 viestiä | ]