>>41062 ite tykkään kotipizzasta koska siellä on yleensä tosi tasalaatuista pizzaa, täytteet maistuu tuoreelle eikä sille että ne on istunu koko päivän jossain huoneenlämpösessä laatikossa, eikä niiden pizzoissa yleensä ole muitakaan sivumakuja, myöskin noi monsteripizzat on hyviä. Vähän kalliimpaa siellä ehkä on mut palanutta en oo ikinä saanu.
[
9 viestiä
|
]
⭰
kissa kierteellä kierreportaissa
kissavero :3
Without shedding of blood, there is no forgiveness >:3
Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch