Psykoosi Tuomas Enbuske Psykoosi Tuomas Enbuske
Japani Japani
Oh my... Oh my...
Riemurasiasta 2044771333.jpg Riemurasiasta 2044771333.jpg
Lähdettiin Lähdettiin
unessa vain :3 unessa vain :3
Erikoinen meininki Erikoinen meininki
Kun et muuten saa. Kun et muuten saa.
Mannet Mannet
Finninpuristuslelu Finninpuristuslelu
Viikon vitsi Viikon vitsi
PETA palkitsee PETA palkitsee
Joulupäivä? Jihuu! :3 Joulupäivä? Jihuu! :3
Elämä on arpapeliä Elämä on arpapeliä
PäästäniMajava PäästäniMajava
Woody Woody
Korttipeliturnaus Korttipeliturnaus
määv :3 määv :3
Kokoelma Kokoelma
Niksipirkka Niksipirkka
Voi näitä naisia. Kärsivällysyys olis koetuksella tos duunis Voi näitä naisia. Kärsivällysyys olis koetuksella tos duunis
Lumiukko Lumiukko
Varjo Varjo
Kalkkunan tarina Kalkkunan tarina
 927 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 23.03.2018 16:53:57
[ + 6 | ]

Mikä maksaa? >:3

[9489] [21373210_1462403287186208_1712486933604597760_n.jpg] [0.05 MB] [629x629] [] []
21373210_1462403287186208_1712486933604597760_n.jpg

kissa

(5209)  · 

ikkuna

(105)  · 

börh

(1051)  · 

pizza

(167)  · 

tilaus

(10)
23.03.2018 17:11:01
#41062 [+-] Piilota Suosittele

perkeleen kotipizza toi palaneen pizzan. yleensä otan pizzan lähipizzeriasta mutta päätin kokeilla kotipizzaa. ylihinnoilteltua palanutta kökköö.

25.03.2018 12:33:55
#41478 [+-] Piilota Suosittele

>>41062 ite tykkään kotipizzasta koska siellä on yleensä tosi tasalaatuista pizzaa, täytteet maistuu tuoreelle eikä sille että ne on istunu koko päivän jossain huoneenlämpösessä laatikossa, eikä niiden pizzoissa yleensä ole muitakaan sivumakuja, myöskin noi monsteripizzat on hyviä. Vähän kalliimpaa siellä ehkä on mut palanutta en oo ikinä saanu.

[ 9 viestiä | ]