LEPAKKODISKO LEPAKKODISKO
skinner skinner
tohtori talla tohtori talla
Adolf Adolf
jouluelokuva jouluelokuva
moro kundeille :D moro kundeille :D
Paypal honey varastaa rahaa Paypal honey varastaa rahaa
selkään ampumis koulutus selkään ampumis koulutus
puola puola
seppo ei kiitos seppo ei kiitos
Martin tuli Suomeen Martin tuli Suomeen
iahana nainen iahana nainen
sateensuoja sateensuoja
täs mä rannalla täs mä rannalla
hitlers gonna hitl hitlers gonna hitl
ebin jeccu :D ebin jeccu :D
Bon apetit Bon apetit
joku feministilesbo ulisee joku feministilesbo ulisee
Amber tumputtaa Amber tumputtaa
bitch niga bitch niga
nuuhnuuh nuuhnuuh
Valoa tunneliin Valoa tunneliin
ÄBBLE PAY ÄBBLE PAY
onko tämä minun onko tämä minun
 531 näyttökertaa, 6 viestiä, 11.84 MB, 2 tiedostoa, 10.06.2025 20:40:42
[ + 2 - | ]

rauhallista protestointia

[81210] [97e65e3bd2f3822a.mp4] [5.77 MB] [1280x720] [29.24s] [] []
[81209] [f411f0fa04307646.mp4] [6.08 MB] [720x1280] [36.25s] [] []

los angeles

 · 

vasemmisto

(216)  · 

hipit

(11)  · 

mellakka

(28)
10.06.2025 21:35:53
#702161 [+1] Piilota Suosittele

Ei taideta enää kalifornian johdolta kysellä, että tuleeko kansalliskaarti paikalle.
Paljon linnatuomioita tulossa tuosta ns. rauhallisesta mielenosoituksesta.

11.06.2025 17:02:03
#702211 [+3] Piilota Suosittele

Jenkkilässä protestoidaan ja mellakoissa liehuu vain Meksikon, palestiinan ja jonkun muun paskastanian lippuja.. ainoat jenkkiliput on niitä joita poltetaan.. näin käy kun maahan päästetään laittomia läjäpäin ja vassarit suvakkipäissään tunteilevat "raukkojen" rikollisten puolesta.. on iroonista miten mellajoijat heiluttelevat juuri niiden maiden lippuja, jossa eivät halua asua ja polttavat sen maan lippuja johon haluavat tulla vaikka vastoin lakeja.

[ 6 viestiä | ]