saatana saatana
simulaattori simulaattori
Ohio gozaimas Ohio gozaimas
Luolasto ei toimi Luolasto ei toimi
Seven ate nine Seven ate nine
vitun englantilaiset vitun englantilaiset
Mikä sun IQ on? Mikä sun IQ on?
steariinileikkejä steariinileikkejä
rapunaaman lähihuoltsikalla rapunaaman lähihuoltsikalla
Pallopeli Pallopeli
Ric and Lotte Ric and Lotte
rakennusinsinööriltä jäi paperit välimereen rakennusinsinööriltä jäi paperit välimereen
JSON JSON
hyvää yötä hyvää yötä
sähköpolkupyörä sähköpolkupyörä
börh börh
Ope Ope
Jutku Jutku
kyllä sillä ajaa voi vielä kyllä sillä ajaa voi vielä
Minulla on hattu ! Minulla on hattu !
PÖLLÖT PÖLLÖT
nussija nussija
Ric with Lotte a Ric with Lotte a
Tänään on inuiittien päivä Tänään on inuiittien päivä
 538 näyttökertaa, 6 viestiä, 11.84 MB, 2 tiedostoa, 10.06.2025 20:40:42
[ + 2 - | ]

rauhallista protestointia

[81210] [97e65e3bd2f3822a.mp4] [5.77 MB] [1280x720] [29.24s] [] []
[81209] [f411f0fa04307646.mp4] [6.08 MB] [720x1280] [36.25s] [] []

los angeles

 · 

vasemmisto

(216)  · 

hipit

(11)  · 

mellakka

(28)
10.06.2025 21:35:53
#702161 [+1] Piilota Suosittele

Ei taideta enää kalifornian johdolta kysellä, että tuleeko kansalliskaarti paikalle.
Paljon linnatuomioita tulossa tuosta ns. rauhallisesta mielenosoituksesta.

11.06.2025 17:02:03
#702211 [+3] Piilota Suosittele

Jenkkilässä protestoidaan ja mellakoissa liehuu vain Meksikon, palestiinan ja jonkun muun paskastanian lippuja.. ainoat jenkkiliput on niitä joita poltetaan.. näin käy kun maahan päästetään laittomia läjäpäin ja vassarit suvakkipäissään tunteilevat "raukkojen" rikollisten puolesta.. on iroonista miten mellajoijat heiluttelevat juuri niiden maiden lippuja, jossa eivät halua asua ja polttavat sen maan lippuja johon haluavat tulla vaikka vastoin lakeja.

[ 6 viestiä | ]