Skyrimin animaatiot vaatii aika perhanasti puukottamista, että ne saa taittumaan mitenkään järkevästi tuliaseisiin, että näyttäs edes vähän luontevammalta, kuin tässä. Ja tähänkin on käytetty aikaa jo reippaasti animaatioita rukaten.
Ekat versiot käytti tylysti vain sitä varsijuosen latausanimaatiota, joka oli aika tönkkö.
>>701983 Itsekkin aloitin skyrimin ware versiolla. Siinä oli pari hassua bugia, esim Esbern ei suostunut puhumaan meikän hahmolle siellä piilopaikassaan eikä tehtävä edennyt. Konsolikomennoilla onneksi sai parit jumikohdat ohitettua, että peli tuli läpäistyä kuitenkin. Jälestä alennuksesta ostin virallisen version lisäreineen, jotka tuli pelattua.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Hauska koko perheen arvauspeli
Mario '85
Jonnet ei muista
Tiberian Sun 2024
unohdettu peli
Woke Age
PS4 peli
Super Tamicon
CAPTAIN! LOOK!
Rumia sanoja
Unreal Tournament - Dream Tear Down (FastTracker 2)
Franklin
Kiltti-Doriskos (ei se vaate)
Plague Inc. Evolved
Command & Conquer - Act on Instinct (YM2612 Cover)
Uusi peli
Venäläinen joulu.
rambo pelaa
tiimipeliä :3
Rise of the Triad - God Rest Ye, Deadly Gentlemen | OPNA Cover