Fred eläinten ystävä :) Fred eläinten ystävä :)
jugurttia XDD jugurttia XDD
Ryppy ja Koponen katsovat uutisia Ryppy ja Koponen katsovat uutisia
Ylös! >:3 Ylös! >:3
ZA WARUDO ZA WARUDO
Fuck this gay Earth Fuck this gay Earth
Tämän takia Lewandowski on paras hyökkääjä jalkapallossa Tämän takia Lewandowski on paras hyökkääjä jalkapallossa
kiva heppu kiva heppu
Puumakokoelma Puumakokoelma
The Virgin Centrist The Virgin Centrist
Shiro siirtyy talvitakista kevätkuosiin :3 Shiro siirtyy talvitakista kevätkuosiin :3
Violence is usually the answer Violence is usually the answer
Virgin normie vs Chad neckbeard Virgin normie vs Chad neckbeard
Look at this person Look at this person
chad chad
GET OUTTA HERE GET OUTTA HERE
monica kaatuu monica kaatuu
Murtumapiste Murtumapiste
OC in use OC in use
Benito Mussolini: The Anime Benito Mussolini: The Anime
Pottapuhelut :---D Pottapuhelut :---D
väärinkäsitys väärinkäsitys
öyh öyh öyh öyh
;________; ;________;
 466 näyttökertaa, 3 viestiä, 13.56 MB, 1 tiedosto, 09.06.2025 16:07:00
[ + 3 | ]

parit modit

[81163] [ecc2fb9caf884a7f.mp4] [13.56 MB] [720x870] [26.97s] [] []

peli

(187)  · 

modit

09.06.2025 18:33:21
#701974 [+-] Piilota Suosittele

Skyrimin animaatiot vaatii aika perhanasti puukottamista, että ne saa
taittumaan mitenkään järkevästi tuliaseisiin, että näyttäs edes
vähän luontevammalta, kuin tässä.
Ja tähänkin on käytetty aikaa jo reippaasti animaatioita rukaten.

Ekat versiot käytti tylysti vain sitä varsijuosen latausanimaatiota,
joka oli aika tönkkö.

09.06.2025 19:00:12
#701983 [+-] Piilota Suosittele

Aikoinaa tuli wareteltua oblivion ja sitähä piti sit modailla nii perkeleesti että koko peli ei enää pyöriny paskalla PC:llä

09.06.2025 19:08:39
#701988 [+-] Piilota Suosittele

>>701983 Itsekkin aloitin skyrimin ware versiolla.
Siinä oli pari hassua bugia, esim Esbern ei suostunut puhumaan meikän hahmolle
siellä piilopaikassaan eikä tehtävä edennyt.
Konsolikomennoilla onneksi sai parit jumikohdat ohitettua, että peli tuli läpäistyä
kuitenkin.
Jälestä alennuksesta ostin virallisen version lisäreineen, jotka tuli pelattua.

[ 3 viestiä | ]