Viellä suhteellisen pieni paukku, mutta noin selkää vasten painettuna ei välttämättä tarvi isoakaan jytkyä, kun saattaa hassusti alkaa jaloissa esiintymään lievää tunnottomuutta...
Kyllä mä kädestä lähettelen vähän kaikkia paitsi noin isoja raketteja, esim. perhonen lentää aika laimeasti ja jää maahan kun sen sieltä pitäisi nousta, lennätän kädestä hanska kädessä ilmaan.
Ei ihan heti tulisi mieleen ampua vaikka Thunder Kingiä tai edes Kissanpierua perseestä väärin päin.
Alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan, koska muuten en olisi tullut edes katsomaan kun joku toinen ampuu niitä perkeleen hiirenpieruja kun ei tehokkaampia myydä.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Cornelius
20 leukaa kun teet perässä niin saat???
Ihana mies
Liekkipieru
Perse
Susanna Penttilä
Surprise!
jano on kova
bätmän
Gif
Siivoushommia
tallustaja
Ihana mies
Moni sopsylle kateellinen nyymi ei pääse tälläiseen nautintoon.