Oliko pakko, mä en edes ajele, siis ajellut enää ilman käsiä kovin paljoa mutta kypärää en viitsi käyttää kun on 35°C, talvellakin kävelen usein kasteltu t-paita päällä kun on pimeetä.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Pamputtimen pyörä
Nyt sattu spandexia osa 2
Fat Bike
Molskis sanoi Eemeli
uniikki kissa :3
Maastopyöräilyä
hapsi_:n (varastama) pyörä kevätrenkailla
Ai saatana
Pyöräilemässä
milläs tulit
Ei jaksa keksiä otsikoita 65
Jalkapyörä ":D"
Nyt sattu spandexia
Polkupyöräteline
Polkupyöräteline
svarzineggeri
Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2
Piti hakea uudet jarrukengät cittarista, ainoastaan tää tuli muk