Aamukahavit Aamukahavit
Läski saa kepistä pääjän Läski saa kepistä pääjän
Saatanan nulikat Saatanan nulikat
Soundpläster 420 Soundpläster 420
Ilo tulitus Ilo tulitus
Mitä hapsi sanoo? Mitä hapsi sanoo?
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana Rei Ihana Rei
Nakun krapula Nakun krapula
Opettele Opettele
Intiassa tapahtuu Intiassa tapahtuu
puuilo apustus puuilo apustus
Nyt loppu työaika Nyt loppu työaika
Leipuri hiiva Leipuri hiiva
Maistoi vain Maistoi vain
Tesla Tesla
Koiria Koiria
Oon tää lintu Oon tää lintu
Väinämöinen ja pippeli-aino Väinämöinen ja pippeli-aino
Filosofi pirkkis Filosofi pirkkis
Pakko adoptointi Pakko adoptointi
Selfie cock and balls Selfie cock and balls
Ihana nainen Ihana nainen
Hieroi housujaan Hieroi housujaan
 644 näyttökertaa, 9 viestiä, 47.45 MB, 6 tiedostoa, 24.05.2025 00:54:12
[ + 3 - | ]

Koirat, tv, Egypti, lähi-itä, piirros

[80843] [tiedosto_1.mp4] [14.06 MB] [884x1188] [59.26s] [] []
[80842] [tiedosto_2.mp4] [2.97 MB] [576x1024] [20.77s] [] []
[80841] [tiedosto_3.mp4] [2.47 MB] [720x1280] [16.81s] [] []
[80840] [tiedosto_4.jpg] [0.1 MB] [960x608] [] []
tiedosto_4.jpg
[80839] [tiedosto_5.mp4] [25.91 MB] [720x1280] [296.47s] [] []
[80838] [tiedosto_6.mp4] [1.93 MB] [720x1280] [21.92s] [] []

koira

(1227)  · 

egypti

(12)  · 

muslimi

(205)  · 

lähi-itä

(7)  · 

televisio

(16)  · 

piirros

(37)
24.05.2025 09:50:13
#699204 [+-] Piilota Suosittele

>>699155 Ei riitä, mulla on 65-tuumanen, toi on varmaan ainaki 90-100. Tää mun makso 11€ 36kk ajan ilman korkoa, toi varmaan pikkase enemmä. Ne piirtää kel' on liituu.

24.05.2025 12:22:07
#699242 [+-] Piilota Suosittele

Israelin ja Palestiinalaisten ikuisuussota on niin viihdyttävää, että jopa Suomen hallitus vaatii ettei sitä ikinä lopeteta.

24.05.2025 16:44:11
#699301 [+-] Piilota Suosittele

>>699204 Ei tästä omaan silmään näytä kyllä isommalta, kuin 85.
Täälläkin on 65 alakerrassa ja on tuo selkeästi isompi.
Mielessäni puntaroin, että onko tuo 75 vai 85.
Veikkasin varovaisesti 75:sta.

25.05.2025 07:22:22
#699445 [+-] Piilota Suosittele

En olisi erottanut egyptiä ranskasta, ilman tekstejä.. ehkäpä erona on että egyptissä eivät käy heti kiinni.

[ 9 viestiä | ]