Trumpin ylitsepääsemätön muuri Trumpin ylitsepääsemätön muuri
Ihme Ihme
Luolasto luonnonsuo.. luonnonkuoressa Luolasto luonnonsuo.. luonnonkuoressa
Virgin Griffithsu vs Chad Gatsu Virgin Griffithsu vs Chad Gatsu
TWITTERILLÄ PITÄÄ OLLA OIKEUS BÄNNÄTÄ KENET TAHANSA TWITTERILLÄ PITÄÄ OLLA OIKEUS BÄNNÄTÄ KENET TAHANSA
matrixiin tuli virhe matrixiin tuli virhe
Painonnostaja Painonnostaja
iso perhe iso perhe
Luolastolainen meinaa saada Luolastolainen meinaa saada
Tähtitiedettä Tähtitiedettä
Liivikaupassa Liivikaupassa
Party party 2 Party party 2
Bikinikierros Bikinikierros
mother of robocop mother of robocop
NO MERCY WAS GIVEN NO MERCY WAS GIVEN
Bongokisu Bongokisu
Jotain tuttua? Jotain tuttua?
elämän koululaisella asiaa elämän koululaisella asiaa
Ajoi 60 alueella 70km/h Ajoi 60 alueella 70km/h
Jos sähköverkkoa ei olisi Jos sähköverkkoa ei olisi
they se mee rolling they se mee rolling
val malloy val malloy
vaatteet päällä nylkytystä vaatteet päällä nylkytystä
Hitlerin voitontanssi Hitlerin voitontanssi
@-
 917 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 20.03.2018 08:13:59
[ + 10 | ]

Ukki ja runkkari

[9317] [grandpa.jpg] [0.06 MB] [720x774] [] []
grandpa.jpg

ukki

 · 

runkkari

(32)
20.03.2018 09:48:00
#39789 [+-] Piilota Suosittele

Olen nähnyt pappa-kaimasta vain yhden mustavalkokuvan. Komea mies. Keuhkosyöpä, eikä ollu eläissään polttanut tupakkia...

20.03.2018 15:10:52
#39875 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi ihmiskunnalla, tai sillä mitä siitä on enää jäljellä, on 2060 aika paljon parempaa tekemistä kun katsella kuvia jonneista.

20.03.2018 18:38:36
#39975 [+-] Piilota Suosittele

Tänään oli just juttu satakunnan kansassa, kun koululaisten reput painaa liikaa siis joku 6 kiloa keskimäärän. Vittu mitä velliperseitä jos ei sellasta jaksa kantaa.

20.03.2018 22:59:07
#40103 [+-] Piilota Suosittele

omasta isoisoisästä olemassa aika legendaarinen kuva sivuvaunuharrikan selässä, jostain 1920-luvulta tms.

21.03.2018 15:34:19
#40280 [+-] Piilota Suosittele

>>39788
häpeän sukupolvi.

Z-sukupolvi. Kakstuhattaluvun taitteen vaiheessa tai vähän ennen syntyneet.

Itse kuulun joko X-sukupolveen, tai Y:hyn (kasarin puolivälissä ja alle syntyneet). Osa meistäkin on velliperseytynyt.

>>40103
omasta isoisoisästä olemassa aika legendaarinen kuva sivuvaunuharrikan selässä, jostain 1920-luvulta tms.

Joo mä näin sen.. ööh.. tää?

[ 8 viestiä | ]