Pieni muna, iso muna Pieni muna, iso muna
Vauhti Stubb Vauhti Stubb
Jo 5-v sen tietää Jo 5-v sen tietää
Hurja Hugo Weaving Hurja Hugo Weaving
he tulevat kotiisi he tulevat kotiisi
Timppa Timppa
Hyvää syntymäpäivää Hyvää syntymäpäivää
Vietnam flashbacks Vietnam flashbacks
Ajelulla Ajelulla
Mynttisen vappu Mynttisen vappu
Muurinmurtaja Muurinmurtaja
Persut Persut
ruokka-aikka ruokka-aikka
Kurnau Kurnau
Tää on se intro osuus Tää on se intro osuus
norsut joil on housut norsut joil on housut
Paskatyö Paskatyö
Kumpi oot? Kumpi oot?
Kuun toiseksi viimeinen päivä ja rotat heräilee horroksesta Kuun toiseksi viimeinen päivä ja rotat heräilee horroksesta
Työn orjat sorrosta nouskaa ♫ Työn orjat sorrosta nouskaa ♫
Käärme >:3 Käärme >:3
BOBER BOBER
olvi olvi
arman Ulizard arman Ulizard
 578 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 16.04.2025 03:15:08
[ + 1 | ]

Granit

[80208] [1000010066.jpg] [0.3 MB] [1080x1620] [] []
1000010066.jpg

16.04.2025 15:10:22
#692824 [+3] Piilota Suosittele

minusta kirkon pitäisi olla yksityinen yhdistys joka toimii omilla varoillaan ilman verotusoikeutta ja muita yhteiskunnan koneistoja kuten virkamiespapistoa
sitten saisivat siellä täysi-ikäiset ihmiset minun puolestani palvoa tai vihkiä tahi kieltäytyä vihkimästä avioliittoon aivan keitä haluavat
toki tällaisen taikarituaalin tulos olisi sellaisenaan pätevä ainoastaan jeesuksen saatanan tai mikä se nyt sitten onkaan mitä palvovat silmissä mutta kyllähän se riittää
yhteiskunnalliset edut voidaan lunastaa erikseen vahvistamalla se maistraatissa mikä toki onnistuu vain jos se on muuten maan lakien mukainen

[ 2 viestiä | ]