hammas lähti hammas lähti
6 x vilimejä osa kakkonen 6 x vilimejä osa kakkonen
Leipää Leipää
Kalpastaja (aito sammakki) Kalpastaja (aito sammakki)
Persut on pienpuolue Persut on pienpuolue
Insinöörin puuhat Insinöörin puuhat
Sebu Sebu
Peperoon pitsu Peperoon pitsu
taide taide
Halusi vain barantaa Halusi vain barantaa
makee kämppä makee kämppä
Koiruuksia Koiruuksia
mlem mlem
mitäs ääniä mitäs ääniä
Tilannekuvaa torilta Tilannekuvaa torilta
ruoka mielessä ruoka mielessä
Anna mulle piiskaa Anna mulle piiskaa
Ysäri Ysäri
Verkossa Verkossa
börh börh
motivational motivational
ihana nainen ihana nainen
Vanhan kovalevyn syövereistä löytynyttä osa 1 Vanhan kovalevyn syövereistä löytynyttä osa 1
kissakasa kissakasa
 743 näyttökertaa, 2 viestiä, 2.46 MB, 1 tiedosto, 14.04.2025 16:43:52
[ + 8 | ]
👑 Plussatuin 14.04.2025.

kokki muistelee

[80141] [721aed645c42bad8.mp4] [2.46 MB] [576x578] [52.83s] [] []

tarina

(49)  · 

mies

(576)  · 

hieno

(17)
14.04.2025 22:26:19
#692402 [+-] Piilota Suosittele

>>692349
Hahhah 😂 toi ei tosiaan toimi. Toissailtana ja sitä ennen tein spagettia ja pieniä nakinsiivuja. En tiedä, elimistö vaan huusi rasvaista spagettia ja nakkeja siinä.

Murskasin ensin käsin pieniksi, sitten vielä kattilassa murskaten ja välillä maistaen ovatko valmiita (kesti ihan saatanan kauan (15min)). Sitten sihdin läpi ja suolaten, EI SIIHEN VETEEN, SE EI SUOLAANNU! Tämän jälkeen 250g Popsi Iso-Viitonen niin pieniksi viipaleiksi kuin pystyy, 50-100g nokare voita pannulle ja siihen nakit sekä nyt raketti-spagettiksi tehty spagetti ja kunnolla paistaen että sekä nakkisiivut max 4mm pitkät että spagetti itse saa vähän grillausta.

Mahtava elämys vaikka ensimmäisellä kerralla unohdin suolan 😋

En ole syönyt spagettia ehkä 25-vuoteen ihan noin.

[ 2 viestiä | ]