Lypsyopetusta Lypsyopetusta
Joey Zazan murha Joey Zazan murha
Tiiän hyvän kalian. En oo juonu muuta Tiiän hyvän kalian. En oo juonu muuta
Sanoja joiden mukaan elää... Sanoja joiden mukaan elää...
Sitcom Sitcom
mentos mentos
Huoh... Huoh...
Viinaa & näkkileipää Viinaa & näkkileipää
pelkuruus ei kannata koskaan pelkuruus ei kannata koskaan
Napoleon XIV: 'They're coming to take me away' Napoleon XIV: 'They're coming to take me away'
Hätäuloskäynti Hätäuloskäynti
A TikToker Drank 1 Bottle Nutmeg Spice. This Is What Happened To A TikToker Drank 1 Bottle Nutmeg Spice. This Is What Happened To
Savage Savage
Mitäs tuolla oikein tapahtuu? :3 Mitäs tuolla oikein tapahtuu? :3
Apustaja kamomilla Apustaja kamomilla
kfc kfc
teki mitä piti teki mitä piti
Put your hand up in the air(kattokaa loppuun) Put your hand up in the air(kattokaa loppuun)
Tallan psykoosi Tallan psykoosi
takasi tupla tunnareil, never stop mädnes takasi tupla tunnareil, never stop mädnes
Iloisia heilutuksia Iloisia heilutuksia
Se parempi AK Se parempi AK
voodoo fail voodoo fail
Jäynä Jäynä
 497 näyttökertaa, 5 viestiä, 6.09 MB, 1 tiedosto, 14.04.2025 15:12:31
[ + 2 | ]

normi raksa

[80136] [c0412ea3a4cfb37b.mp4] [6.09 MB] [576x1024] [39.30s] [] []

blyat

(25)  · 

katto

(22)  · 

korkea

(12)
14.04.2025 22:09:26
#692396 [+2] Piilota Suosittele

Jumalauta miten kylmät hermot. Näyttää vähän katolta korkeuden, katon kulman ja savupiippujen sekä talon kulman perusteella jonne kiipesin kännissä teininä mutten uskaltanut kiivetä takaperin pois, hyppäsin sieltä parvekkeelle ja sitä kautta.

15.04.2025 22:48:39
#692711 [+2] Piilota Suosittele

>>692396 Tuossa jokinaika sitten kuulin töissä, miten etelässä joku hänen tuttu oli tehnyt
rakennustyömaa tarkistuksia.

Oli ollut työmaalla tutkimassa jotain, kun ihan varmasti näki, miten
viereisellä tontilla joku ukko tuli joku 3-4 kerrosta katolta alas.

Meni tovi siinä tilannetta ihmetellessä ja oli nähnyt, miten viron kilvillä ollut
pakettiauto lähti siitä pihasta ajamaan pois hetkenpäästä.

Oli käynyt sitten siinä kysymässä tapahtuneesta ja kovasti väittivät, että
ei täällä ole mitään sellaista tapahtunut eikä ketään työvuoroon kuuluvaa
ole poissa.

Viellä tänäpäivänäkin miettii, että näkikö hän ihan väärin, vai tuliko
sieltä oikeasti pimeänä duunannut sergei tonttiin jonka ruumis piti häivyttää
työmaalta ennenkuin viranomaiset kiinnostuvat asiasta ?

16.04.2025 23:37:24 | 23:37:53
#692960 [+-] Piilota Suosittele

>>692711
Ulkomainen- ja halpatyövoima pitäisi lailla kieltää. Rahaa jakoon jos on varaa, jos ei, ei tehdä. Terveydenhuollolle ja turvallisuudelle(poliisi) sekä pelastuslaitokselle ja armeijalle rahat jotka tarvitsevat.

Olkiluoto kolmosessa kesti kun isot hitsaussaumat eripuolilla keskeisiä osia piti uusia niin monta kertaa kun puolalaiset ja virolaiset neekerit eivät ymmärrä laadun päälle, palkan he varmasti saivat mutta joku vastuu pitäisi olla omissa tekemisissään kun Suomessa ollaan erityisesti ydinvoiman kanssa, ja muutenkin tarkkoja ja siellä on tarkastajat.

[ 5 viestiä | ]