vesimeloni vesimeloni
Kuvakommentti Kuvakommentti
Iida ja työukot Iida ja työukot
Eremitaašin kissoja 2 Eremitaašin kissoja 2
onpa jännä >:3 onpa jännä >:3
ohjain ohjain
Baileys jäätelä Baileys jäätelä
windowmaker windowmaker
north korean gondola north korean gondola
Piilokuva Piilokuva
Tissit Tissit
täällä on hyvä olla :3 täällä on hyvä olla :3
Feministin logiikka on paras logiikka Feministin logiikka on paras logiikka
petaus apuri petaus apuri
Vaara Vaara
Martti Servo & Napander - Mikä on kun ei taidot riitä Martti Servo & Napander - Mikä on kun ei taidot riitä
Ballbuster Ballbuster
pelottavaa sihivettä <:3 pelottavaa sihivettä <:3
farming farming
Dirty dancing Dirty dancing
herkullista <:3 herkullista <:3
luuri ja niilo luuri ja niilo
Tatuointi Tatuointi
Eremitaašin kissoja Eremitaašin kissoja
 531 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 11.04.2025 14:11:36
[ + 1 | ]

lopeta trollaus - tai älä

[80047] [7717f250a29b9c47.jpg] [0.14 MB] [1154x857] [] []
7717f250a29b9c47.jpg

uk

(31)  · 

britit

(8)  · 

vankila

(47)  · 

internet

(76)
11.04.2025 16:43:36
#691729 [+2] Piilota Suosittele

Rape avaas vähän. Kaikki riippuu ihan siitä, mitä puhetta rajoitetaan? Se on ihan selvää, ettei mitä tahansa saa sanoa netissä. Jos taas saisi, niin kaikki muslimit ja muut pedarit sais lähetellä mitä tahansa lapsille irc-galleriassa mikäli netissä ois täydellinen sananvapaus. Siksi, kaikki riippu siitä mitä sananvapauksia rajoitetaan.

12.04.2025 11:16:00
#691984 [+-] Piilota Suosittele

>>691729 se on jotenkin hassusti
kääntynyt sellaisten ihmisten rajoittamiseen, jotka kritisoivat muslimeiden
ja pedareiden huonoja vaikutuksia kantaväestöön.

Miksi tilanne sitten on mennyt tuohon suuntaan todellisuudessa, niin
onkin sitten mystisempi juttu.

12.04.2025 22:07:50
#692091 [+1] Piilota Suosittele

>>691984
Olen minäkin kritisoinut muslimeita ja pedareita netissä, mutta eipä ole tullut kutsua poliisikuulusteluihin. Mutta jos haaveilisin somessa muslimeiden ja neekereiden massahirttäjäisistä, niin en ihmettelisi, jos joku tekisi minusta ilmiannon moderaattorille. Poliisi tuskin olisi minuun tuolloinkaan yhteydessä, mutta jos olisi, niin en ihmettelisi sitäkään.

[ 10 viestiä | ]