Kebab poistettu Kebab poistettu
hyvää musaaa teilkle homoille hyvää musaaa teilkle homoille
homotraNSU homotraNSU
Muista ruokakuvaus! Muista ruokakuvaus!
Erot osa 2. Erot osa 2.
Kivellä rapsahti rusinat Kivellä rapsahti rusinat
Pasi ruuanhaussa Pasi ruuanhaussa
21st Century Schizoid Man - The Human Experimente 21st Century Schizoid Man - The Human Experimente
Modern world. So beatiful. Modern world. So beatiful.
Banhammer Banhammer
tykkään laatikosta enemmän :3 tykkään laatikosta enemmän :3
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
kosketinsoitin kosketinsoitin
internet date internet date
Rakennusala on vaarallinen Rakennusala on vaarallinen
Lintujen tiirailua Lintujen tiirailua
Vituttaa Vituttaa
Erot Erot
Valtamedian totuudet Valtamedian totuudet
HK Popsi® Mini Corndog HK Popsi® Mini Corndog
Mitä tähänkin nyt voi sanoa? Mitä tähänkin nyt voi sanoa?
Savage Garden Savage Garden
Tuletko kahville ; ) Tuletko kahville ; )
Ihana nainen Ihana nainen
 530 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 11.04.2025 14:11:36
[ + 1 | ]

lopeta trollaus - tai älä

[80047] [7717f250a29b9c47.jpg] [0.14 MB] [1154x857] [] []
7717f250a29b9c47.jpg

uk

(31)  · 

britit

(8)  · 

vankila

(47)  · 

internet

(76)
11.04.2025 16:43:36
#691729 [+2] Piilota Suosittele

Rape avaas vähän. Kaikki riippuu ihan siitä, mitä puhetta rajoitetaan? Se on ihan selvää, ettei mitä tahansa saa sanoa netissä. Jos taas saisi, niin kaikki muslimit ja muut pedarit sais lähetellä mitä tahansa lapsille irc-galleriassa mikäli netissä ois täydellinen sananvapaus. Siksi, kaikki riippu siitä mitä sananvapauksia rajoitetaan.

12.04.2025 11:16:00
#691984 [+-] Piilota Suosittele

>>691729 se on jotenkin hassusti
kääntynyt sellaisten ihmisten rajoittamiseen, jotka kritisoivat muslimeiden
ja pedareiden huonoja vaikutuksia kantaväestöön.

Miksi tilanne sitten on mennyt tuohon suuntaan todellisuudessa, niin
onkin sitten mystisempi juttu.

12.04.2025 22:07:50
#692091 [+1] Piilota Suosittele

>>691984
Olen minäkin kritisoinut muslimeita ja pedareita netissä, mutta eipä ole tullut kutsua poliisikuulusteluihin. Mutta jos haaveilisin somessa muslimeiden ja neekereiden massahirttäjäisistä, niin en ihmettelisi, jos joku tekisi minusta ilmiannon moderaattorille. Poliisi tuskin olisi minuun tuolloinkaan yhteydessä, mutta jos olisi, niin en ihmettelisi sitäkään.

[ 10 viestiä | ]