panisitko? panisitko?
Tölkit helvettiin >:3 Tölkit helvettiin >:3
foliohattu dolan foliohattu dolan
Pllörssihisihi Pllörssihisihi
Kukas vittu se siinä on perkele Kukas vittu se siinä on perkele
Missasin pentele Missasin pentele
"Ihminen. Toimintaa." >:3 "Ihminen. Toimintaa." >:3
Oli vaapukkamehua Oli vaapukkamehua
Punaisen Kuun Gachimuchi Punaisen Kuun Gachimuchi
tylsää tuhmien poikien kopissa tylsää tuhmien poikien kopissa
niinpä niinpä
aim seksi änd ai knou it aim seksi änd ai knou it
Dragoneja kaikkialla Dragoneja kaikkialla
Isä ja poika Isä ja poika
Ponimies on erimies xD Ponimies on erimies xD
Lääke suvakin perskipuun Lääke suvakin perskipuun
Google haku - Muna (tä?) Google haku - Muna (tä?)
Sauna belt kasvattaa jopa hiuksia Sauna belt kasvattaa jopa hiuksia
The Breakthrough The Breakthrough
Hitler In Minehead Hitler In Minehead
Pojoing Pojoing
Puluninja Puluninja
Menisi asian tuntia toni roponen itte ampumaan Menisi asian tuntia toni roponen itte ampumaan
nii nii
 827 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 19.03.2018 02:17:03
[ + 8 - | ]

Repostnikkiä häiritään

[9263] [0.png] [0.22 MB] [483x555] [] []
0.png

jimbo

(13)  · 

repostnik

(20)  · 

ms paint

 · 

perseestÄ

(12)  · 

vttu

19.03.2018 03:02:07
#39369 [+-] Piilota Suosittele

>>39351
>>39360
En väitä vastaan tai vastustele, mut paintilla on vitun työlästä saasa mitään aikaan, ja jos saat, se näyttää naapurin koiran perseeltä kuten tämä.

Se on tän kuv.. töherryksen pointti.

Kolehtia kasaan saatana! Tarviin vaa 9€, ni teen teistä taas kunnon homoja (se kuka lahjottaa enemmän kuin 2€, saa päättää kenestä).

Vituttaa saatana muukenki, ku pitäs ihan työn puolesta hakata joku kirveel.. Adobe Photoshopilla.

19.03.2018 04:00:34
#39395 [+-] Piilota Suosittele

>>39374
ni suosittelisin sitä hoitoon menoa

Olen kyllä ollu hoidossa, vaan vähän eri syistä.

Joo, tiedän että näytän kirjottelun ja kuvien perusteella leposidepotilaalta, mutta olen oikeasti vaan kovia kokenut tavallinen valkonen heteromies.

Välil homottaa, mutta aisat on ohjaksissa tukevasti (paitsi melko monen muun mielestä).

Kaikki siis ok, tykkään vittuilla, ja saada vittuilua. Sitä ei kaikki joko kestä, tai sitten vaan tajua täällä Jätän ne rauhaan, ketkä eivät sitä siedä, kuhan vaan pyytää.

Enno kommentoinu esim Darius-sedälle sen jälkeen ku sovittiin. En edes mainitse sitä tässä @ -jutulla.. jooh.. juuh.. harkitsen sitä hoitoon menoa :D

[ 8 viestiä | ]