>>689665 Eisssaattana! Meillä oli aikonaan gerbiilejä ja ku yritin leikittää yhtä niistä niin sen häntä jäi mun kouraan. Helevetillinen pelkotila päällä ja kun systeri sekä mutsi huomas tilanteen niin kaivoin taskusta sen irronneen hännän palan ja aattelin, että ne laittaa mut palasiksi. Onneksi ottivat vaan kylkiviipaleet.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Kipsun ajokoulu
Hyvä löytö :3
kissa löydetty!
Mr Murakka
ballero
Olispa jo syksy
Opetellaan soittamaan kitaraa
"syö itse kaalipaskasi"
huomio
HAHAHA
Kuka on numero yksi?
poterossa
kulkukissa
Mun!
Found flyer
Vivis toivottaa hyvää onnea naisten mm-jääkiekkojoukkueelle