Näkymättömyyssuoja Näkymättömyyssuoja
Ajellan vähän Ajellan vähän
Nothing Else Matters (Piano cover) Nothing Else Matters (Piano cover)
lääkitys lääkitys
Musta kissa tekee maalin Musta kissa tekee maalin
tiput tiput
Huhtasaarella on asiaa Huhtasaarella on asiaa
Voi iihaa! Voi iihaa!
ylilauta bugi ylilauta bugi
NuQ :3 NuQ :3
Luolaston Joulukalenteri 2020 - Luukku 23 - "Esipukki" Luolaston Joulukalenteri 2020 - Luukku 23 - "Esipukki"
Tän takia VLC-Pertille maksetaan Tän takia VLC-Pertille maksetaan
Ihana nainen Ihana nainen
Ole hyvä homaan Ole hyvä homaan
Pii! PIII!! Pii! PIII!!
100 Guitars From Hel 100 Guitars From Hel
Stunt: credit card Stunt: credit card
Sellasta elämä on Sellasta elämä on
Hulk smash :3 Hulk smash :3
Joulukalenteri luukku 21 Joulukalenteri luukku 21
Purr purr >:3 Purr purr >:3
pitää tehdä hyvä kuperkeikka :3 pitää tehdä hyvä kuperkeikka :3
hyvällä maulla 3 hyvällä maulla 3
Sokea tyttö Sokea tyttö
 531 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 22.03.2025 18:58:05
[ + 1 | ]

uunilenkki

[79397] [uunilenkki.png] [0.16 MB] [530x305] [] []
uunilenkki.png

uuunilenkki

 · 

kotimainen

(6)  · 

herkku

(69)
23.03.2025 11:28:00
#688353 [+1] Piilota Suosittele

Toi on iha hyvä rottamakkara. En itsekkään tykkää ns grillimakkaroista, se on oltava jauhomakkaraa tai tampereen lihajalosteen lenkkimakkaraa.

23.03.2025 12:16:59
#688359 [+-] Piilota Suosittele

>>688310
>>688353
Oma mieltymys olisi vähän lihapitoisempiin eli vähintään 50%
Mutta maksavat tuplat mitä uunilenkki ja puolet enemmän mitä
dulano/poprilli.

100% lihamakkaraa ei ole tainnut tulla syötyä, kuin bratwurstina.
Se on sellaista tiukkaa värkkiä verrattuna jauhomakkaraan, mutta
omaan makuun saksanpoika oli osannut tehdä siitä hyvää.

23.03.2025 16:04:38
#688395 [+-] Piilota Suosittele

>>688353 tuota minä ostan jatkossaki vaikka kohta työt alkaa ja tulot tuplaantuu... mut jotenki ei vaan uppoa nuo tyyriimmät makkarat ku toi, se on vaan niin hyvää.. :D

23.03.2025 16:36:39
#688401 [+-] Piilota Suosittele

>>688395
Testaa lihajalosteen lenkkiä, se on tyyristä mut se on sitä mitä yleensä grilleiltä saa höyryjörpöttinä.
Mä en tiä mikä mua vaivaa mut tollanen perus grillimakkara etoo mua. Kesälläki hyvässä humalassa nälkäsenä grillaa makkaaraa nii pystyn syömään yhden mut yleensä toka jää jo kesken.

[ 10 viestiä | ]