Varmaan meni henki kerralla Varmaan meni henki kerralla
Pehmosusikin leikattiin :3 Pehmosusikin leikattiin :3
Urpo Juusto ja harmituksen aiheet Urpo Juusto ja harmituksen aiheet
Sleeping with the fishies Sleeping with the fishies
neuvot neuvot
Nico nico nii Nico nico nii
Ajankohtainen kuva Ajankohtainen kuva
Kansallislaulusymboliikkaa Kansallislaulusymboliikkaa
Täs pitää tietää Täs pitää tietää
pilu pilu
Viikset Viikset
SpODERman SpODERman
Bongokissa :3 Bongokissa :3
Bellon Börheä Bellon Börheä
Suomi mainittu! Suomi mainittu!
BINGO BINGO
Ei luolastossa mitään puuhata Ei luolastossa mitään puuhata
Lahti, syyskuu 2015 nevö forget Lahti, syyskuu 2015 nevö forget
Minuagin viduddi gäydä gerjäämässä rahaa :--DDD Minuagin viduddi gäydä gerjäämässä rahaa :--DDD
Kyllä se poika siitä vielä kasvaa Kyllä se poika siitä vielä kasvaa
gta san andreas gta san andreas
Thors Thors
Tein joskus kuviksen tunnilla Tein joskus kuviksen tunnilla
Kokkisarjis (hauki) Kokkisarjis (hauki)
 716 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 20.03.2025 10:38:03
[ + 3 | ]

Kaupassa

[79338] [aXPVbwP_460sv.mp4] [0.44 MB] [460x506] [11.23s] [] []

nainen

(2359)

kakka

(118)

kassa

(25)

paska

(483)
22.03.2025 04:50:41
#688009 [+-] Piilota Suosittele

>>687673
>>687741

Ali-ihmisillä on tapana paskantaa ihan missä tahansa.

Tossa viikko tai pari sitten joutu lentokone kääntyyn Grönlannin yllä takas jenkkeihin ku 8/12 vessaa oli tukossa. Vähemmän yllättäen kone oli menossa Intiaan. Ku ne tsekkas, että miten vitussa tää on etes mahollista että niin monta vessaa menee lentokoneessa tukkoon niin selitys oli vähemmän yllättäen intialaisissa. Ne oli yrittäneet huuhtoa LENTOKONEEN VESSASTA alas kaikkea mahdollista vaatteista ostoksiin joita ei halunneet viedä kotiin.

Normaaleille semmonen ei tulis mieleenkään, mutta täytyy ottaa huomioon intialaisten elämäntapa jossa ne palvoo vessoja jumalina ja sitä rataa. Siinä on miljardikansa jolle on täysin käsittämätön asia, että vessanpytyt ei oo mustia aukkoja jonne voi heittää kaiken mahdollisen paitsi paskan. Paskahan pitää jättää sinne missä hätä tulee. Ei saatanan saatana.



https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011090540.html

https://www.bbc.com/news/world-asia-india-27775327

Tossa intialainen vinkuneekeri selittää, että siellä on tyyliin 25 000 tyyppiä ja nelijä vessaa. Kellään ei sitten oo käyny mielessä, että voitas ite rakentaa niitä lisää. Ei jeesus saatana.

[ 3 viestiä | ]