Herra Hakkarainen Herra Hakkarainen
Saturday Night Beaver Saturday Night Beaver
Armeija touhui Armeija touhui
Maailman meno Maailman meno
Huolestunut koiru Huolestunut koiru
Maanantait Maanantait
Loppuun asti Loppuun asti
Kissakuvia (ja koiro) Kissakuvia (ja koiro)
Risteilijä Avrora Risteilijä Avrora
Kaupunkien talvikunnossapito Kaupunkien talvikunnossapito
Suihk! Suihk!
Tulepas nyt sieltä :p Tulepas nyt sieltä :p
Shitpost king Shitpost king
Homoako? Homoako?
Löysi kutsumuksensa :3 Löysi kutsumuksensa :3
Jenkit on tymii Jenkit on tymii
Nurin kurin koira Nurin kurin koira
Naiset Naiset
Iisakin kirkko Pietarissa Iisakin kirkko Pietarissa
Nahkatakki Nahkatakki
Kadetti kuumotus Kadetti kuumotus
Luntti Luntti
Bendele lämmittelee lihaksiaan :3 Bendele lämmittelee lihaksiaan :3
#meetoo #meetoo
 509 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 18.03.2025 13:46:05
[ + 1 | ]

öissä töissä

[79256] [f2dad2cbce286543.jpg] [0.1 MB] [1080x1071] [] []
f2dad2cbce286543.jpg

yövuoro

18.03.2025 18:03:28
#687237 [+-] Piilota Suosittele

Itse olen tehnyt 3- ja 5-vuorotyötä missä sulauduin helvetin hyvin siihen rytmiin. Toki vapaapäivät piti aina sovitella menojen kanssa, mutta pääs siinä ihan rahakkaisiin tilipäiviin

19.03.2025 00:08:21
#687296 [+-] Piilota Suosittele

Parikertaa ollu firmassa spesiaalikeissi, millo tehty kuukausi putkeen
pelkkää yövuoroa. Itse en nähnyt sitä minään ongelmana, kun rytmi pysy
vakiona noinkin pitkään. Ennemmin yövuoro, kuin iltavuoro.
Iltavuorossa tahtoo aamupäivä mennä joko nukkuen tai vain odottaen, että
millon pitää ruveta lähtemään töihin.
Yövuorosta tulee aamulla kotia ja nukkuu puoleenpäivään ja siinä on kivasti
aikaa tehdä vaikka mitä ennekuin 10 aikaan piti olla töissä.

[ 5 viestiä | ]