Ihana nainen Ihana nainen
Käppäurut 2 Käppäurut 2
Uutta Disneytä Uutta Disneytä
Oikeiston ulina Oikeiston ulina
Ihana nainen, parempi versio! Ihana nainen, parempi versio!
koraani koraani
Täyttä höyryä eteenpäin Täyttä höyryä eteenpäin
Halme Halme
Kosmikud "Hipodroomi kurtisaan" Kosmikud "Hipodroomi kurtisaan"
Soinilla oli niitä huonompia leikkauksia Soinilla oli niitä huonompia leikkauksia
Ämmät rivissä Ämmät rivissä
Ulipaino Ulipaino
dee suren dee suren
Mulla on visio! :D Mulla on visio! :D
ei ryyppäämistä ennen kello viittä ei ryyppäämistä ennen kello viittä
hyllyy hyllyy hyllyy hyllyy
jmke - Pieni mies, iso tuoppi jmke -  Pieni mies, iso tuoppi
Luolastolaisen vapaa-aika Luolastolaisen vapaa-aika
Suljetulla Suljetulla
Pöö Pöö
Tästä se ei enää painajaiset pahene Tästä se ei enää painajaiset pahene
rottailu on parasta reggae rottailu on parasta reggae
Towel needs to be taken care of Towel  needs to be taken care of
NPC nauttii maaomenan NPC nauttii maaomenan
 850 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 18.03.2018 01:34:35
[ + 5 | ]

Mullaki on selkäkipuja mut pakotetaan hommiin

[9167] [5bbd547c.jpg] [0.09 MB] [960x534] [] []
5bbd547c.jpg

somali

(105)  · 

nuur

 · 

selkäkipu

 · 

mamu

(210)
18.03.2018 12:23:01
#39050 [+1] Piilota Suosittele

>>38985 no eihän täältäkään porukka lähe jonnekki vieraaseen maahan potemaan selkäkipuja jonku toisen kansan kustannuksella? Kuinka vitun idiootti pitää olla jos ei näe mitään eroa siinä?

23.05.2025 07:55:45 | 07:59:03
#698933 [+-] Piilota Suosittele

Ei tarvitse kuin ilmoittaa, että selkä on kipeä. En pääse aktivoitumispalveluihin. Jahanz. karenssi sitten. MItään työllistymisvelvoitettahan näillä ei ole, mutta otetaan sitten vertailu:

Ukrainasta sotaa paenneet 3 naista ovat laittaneet ukrainalaisen kaupan malmille. Kaverin isä vuokrasi tilan heille. Se ero näissä todellakin on, että toiset pakolaiset tekevät, toiset keräävät tukia kaikilla mahdollisilla syillä.

Muuttoaikoina, kun kerkustelin muutettavan turkkilaisen jannun kanssa niin kertoi että meni yrityskurssille että pääsee perustamaan pizzerian. Samalla kurssilla oli pelkkiä somaleita. Hän oli yksin. Kysyi muilta "opiskelijoilta", että mikä on heidän yritysideansa. Vastaus oli ettei mikään. Ovat siellä, että saavat lisää rahaa.

[ 4 viestiä | ]