islam vs nazi islam vs nazi
Nappisuoritus Nappisuoritus
Yhtäkkiä ravet Yhtäkkiä ravet
mikä tämä on :3 mikä tämä on :3
markku korjaa markku korjaa
Hyvä leffa Hyvä leffa
suomi apu apustus suomi apu apustus
Playcard HORROR PC peli arvostelu Playcard HORROR PC peli arvostelu
rööki apu apustus rööki apu apustus
Hahhahhaa Hahhahhaa
Trumpin Venäjä-yhteydet todistettu Trumpin Venäjä-yhteydet todistettu
Gta hyppy Gta hyppy
Bravuuri Bravuuri
loppukuu lähestyy loppukuu lähestyy
Ei autoja minnekään! Ei autoja minnekään!
Nintendo Nintendo
Parkkour Parkkour
Ja tälläsestä nousee kohu-uutinen? Ja tälläsestä nousee kohu-uutinen?
Ählämit Ählämit
Hipsterin mietteet perunoista Hipsterin mietteet perunoista
Homo kuvakommentti Homo kuvakommentti
Harry Harry
Psyduck käyttää hämäyksen Psyduck käyttää hämäyksen
Sukissa säästämällä rikkauteen Sukissa säästämällä rikkauteen
 850 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 18.03.2018 01:34:35
[ + 5 | ]

Mullaki on selkäkipuja mut pakotetaan hommiin

[9167] [5bbd547c.jpg] [0.09 MB] [960x534] [] []
5bbd547c.jpg

somali

(105)  · 

nuur

 · 

selkäkipu

 · 

mamu

(210)
18.03.2018 12:23:01
#39050 [+1] Piilota Suosittele

>>38985 no eihän täältäkään porukka lähe jonnekki vieraaseen maahan potemaan selkäkipuja jonku toisen kansan kustannuksella? Kuinka vitun idiootti pitää olla jos ei näe mitään eroa siinä?

23.05.2025 07:55:45 | 07:59:03
#698933 [+-] Piilota Suosittele

Ei tarvitse kuin ilmoittaa, että selkä on kipeä. En pääse aktivoitumispalveluihin. Jahanz. karenssi sitten. MItään työllistymisvelvoitettahan näillä ei ole, mutta otetaan sitten vertailu:

Ukrainasta sotaa paenneet 3 naista ovat laittaneet ukrainalaisen kaupan malmille. Kaverin isä vuokrasi tilan heille. Se ero näissä todellakin on, että toiset pakolaiset tekevät, toiset keräävät tukia kaikilla mahdollisilla syillä.

Muuttoaikoina, kun kerkustelin muutettavan turkkilaisen jannun kanssa niin kertoi että meni yrityskurssille että pääsee perustamaan pizzerian. Samalla kurssilla oli pelkkiä somaleita. Hän oli yksin. Kysyi muilta "opiskelijoilta", että mikä on heidän yritysideansa. Vastaus oli ettei mikään. Ovat siellä, että saavat lisää rahaa.

[ 4 viestiä | ]