karu pohjola karu pohjola
Nopeuskamera Nopeuskamera
nigga nigga
kanattiko :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kanattiko :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Paskareissu-Riihimäki Paskareissu-Riihimäki
Kuollut meri? Putin tappoi sen! Kuollut meri? Putin tappoi sen!
Hähää, joudutte arvaamaan! Hähää, joudutte arvaamaan!
neuvosto insinööripornoa (Ascota 170 mechanical computer) neuvosto insinööripornoa (Ascota 170 mechanical computer)
nigerialaiset datanomit töissä nigerialaiset datanomit töissä
Apu vasaroi Apu vasaroi
Ismo Ismo
lappeenranta lappeenranta
MP siitä, että kristinuskoa levitettiin miekalla? MP siitä, että kristinuskoa levitettiin miekalla?
puu puu
Ida Hulkko Ida Hulkko
joulun värinää :3 joulun värinää :3
Holokausti business Holokausti business
tulitikku tulitikku
Kalliiksi tulee.. Kalliiksi tulee..
Olo on vahvasti tämä nyt Olo on vahvasti tämä nyt
ruoste kukkii ruoste kukkii
Tämmöisellä ajokortti.. Tämmöisellä ajokortti..
lamborghini lamborghini
Kisuli Kisuli
 627 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 12.03.2025 17:18:47
[ + 0 | ]

Vitutti kun koulussa kävi aina näin

[78987] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [791x1024] [] []
tiedosto.jpg

koulu

(75)  · 

muskelit

 · 

lihas

(16)
12.03.2025 21:40:24
#686102 [+1] Piilota Suosittele

Ah, muistan hyvin sen hetken, kun murrosikä alkoi ja muutuin heiveröisestä neitsytnörtistä lihaksikkaaksi karjuksi, jota naiset ihailivat ja miehet pelkäsivät.

15.03.2025 10:48:05
#686761 [+-] Piilota Suosittele

>>686711
Ite en ole koskaan treenannu. Labratäti kerran sano et onpa lihaksikkaat käsivarret et hyvä että treenaat. Vastasin että oon kolmesti käyny salilla ku koulussa piti. Oon vaan ollu töissä.

17.03.2025 03:22:48
#687012 [+-] Piilota Suosittele

>>686934
voimaa ei lihasta

🥴
Lihasta tulee jos tulee voimaa, vaikka tietyilläkeinoin sitä lihasta on suhteessa voimaan enemmän, mutta ei voi olla kovin voimakas ettei se näkyisi.

19.03.2025 17:26:17 | 17:26:48
#687431 [+-] Piilota Suosittele

>>687262
Ei paljoa, voimamiehet tekevät enempi ns. core-lihaksia, enkä jättänyt ollenkaan välistä äsken jalkapäivää. Tein vielä ylimääräisiä, ja teen syviä lihaksia aina kun silmä välttää, mutta teen silti lihaksia kuten ojentajaa ja hauista sekä epäkkäitä (selkä+olkapäät tärkeät ulkomuodon kannalta kans) ihan erikseen kanssa, se näyttää paremmalta.

[ 10 viestiä | ]