aina joku feministilesbo ulisee aina joku feministilesbo ulisee
Latuska Latuska
Aamuja! Aamuja!
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
Hieno mies Hieno mies
Töräyttelyä Töräyttelyä
Kissa apu Kissa apu
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Mutku Marin! 4 Mutku Marin! 4
Valitse yksi ja tapaile viikon ajan Valitse yksi ja tapaile viikon ajan
Ihana nainen Ihana nainen
dangerzone dangerzone
Arvaa biisi Arvaa biisi
Rakkaudella ei ole rajoja Rakkaudella ei ole rajoja
Ozzy ja vähemmistön suojelu Ozzy ja vähemmistön suojelu
ne omii meidän aatun ne omii meidän aatun
BUM REVENGE BUM REVENGE
Keharitie Keharitie
Uusi hiirimatto Uusi hiirimatto
Kermavaahtoa Kermavaahtoa
Tissi Tissi
free candy free candy
Kasvissyönti, kissat, ankat, natsi ja lintu Kasvissyönti, kissat, ankat, natsi ja lintu
Ihanat naiset Ihanat naiset
 566 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 05.03.2025 03:36:33
[ + 3 | ]

4 vuotiashan osaa itse päättää

[78744] [vittu_mita_paskaaa.png] [0.12 MB] [663x637] [] []
vittu_mita_paskaaa.png

lastenkasvatus

 · 

vihreät

(423)  · 

woke

(115)  · 

ilmastonmuutos

(47)  · 

propaganda

(106)  · 

kasvissyöjä

 · 

neljävuotias

 · 

oma päätös

 · 

vanhemmat

(16)  · 

elokapina

(118)  · 

lasten aivopesu

 · 

mielen myrkyttäminen

 · 

agenda

 · 

diktatuuri

05.03.2025 06:19:25
#684528 [+6] Piilota Suosittele

Niin ja sitten ihmetellään miksi neuvolasta tehdään lastensuojelu ilmoituksia, kun vanhemmat kuvittelee pelkän kasvisravinnon, kalsiumtablettien ja protskujauheen riittävän vauvan / kehittyvän lapsen täysipainoiseksi ravinnoksi.

Tulevaisuudessa ihmetellään kun on kasvava joukko nuoria / aikuisia joiden kasvukehitys on jäänyt ala-asteen 4-5 luokan tasolle, eli tyttöjen pituus 130-150cm, poikien 140-160cm.

05.03.2025 09:36:12
#684566 [+5] Piilota Suosittele

Nelivuotiaasta kasvissyöjästä ei tule kehittymään muuta kuin joku vitun vikisevä vasemmistolainen hintti.

21.07.2025 22:08:49
#707748 [+-] Piilota Suosittele

>>684528
ala-asteen 4-5 luokan tasolle, eli tyttöjen pituus 130-150cm, poikien 140-160cm

Tuo varmaan toisin päin, tytöt kasvavat pituutta aikaisemmin, ja murrosikä on aikaistunut.

Kuitenkin, tässä tehdään hallaa viattomille lapsille. Kotona ei varmaan edes ole vaihtoehtona lihaa, jolloin elimistö ei pysty sitä käsittelemään kun lapsi_ itsenäistyy.

[ 8 viestiä | ]