Neuvosto apu Neuvosto apu
valupertin maanantai valupertin maanantai
Wäläbälä esinahka Wäläbälä esinahka
pipopää :3 pipopää :3
Remixi Remixi
Google hapsi and Tuhnu Google hapsi and Tuhnu
Putkenpyörittäjä Putkenpyörittäjä
pelastettu :3 pelastettu :3
Polsisi Tom Polsisi Tom
Nyt kävi näin :3 Nyt kävi näin :3
lara lara
työnaisia työnaisia
täällä sitä ollaan :3 täällä sitä ollaan :3
mäcdonalds mäcdonalds
uus tatstka uus tatstka
wonton tarina :3 wonton tarina :3
Totuus! Totuus!
Cat crack Cat crack
Ihana nainen Ihana nainen
Kamerukset Kamerukset
hyvä musiikki hyvä musiikki
miksi ovet ei aukene meille miksi ovet ei aukene meille
Monoliitti Monoliitti
nailed it nailed it
 471 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 04.03.2025 01:12:51
[ + 1 - | ]

oma diagnoosi

[78691] [oma_diagnoosi.png] [0.84 MB] [1080x1440] [] []
oma_diagnoosi.png

diagnoosi

 · 

itsepalvelu

04.03.2025 02:31:29
#684267 [+-] Piilota Suosittele

hapsi_ 35.3.1979

Hoitoonhakeutumisen syy (12.10.2024): Ei voi juoda enää alkoholia

Diagnoosi (25.2.2025): Alkoholin haitallinen käyttö

05.03.2025 01:50:21 | 01:53:05
#684474 [+-] Piilota Suosittele

>>684398
Itse rasvaan fleshligh.. siis rasvaisin.

e: niin mä en tienny että se siirsi julkiselle. Sanoin yksityisellä, että mulla on hoitoon varattu 100k€ näin aluksi jos on vakavampaa kuten se yksityisellä totesi. Siis kiireellistä ja vakavaa, noin kauan kesti silti yksityiselle vakava ja kiireellinen. Ruumisarkussako sinne olisi pitänyt mennä kunnes ottavat todesta ja toteavat:
(58.7.2038 ): Potilas tosiaan kyvytön juomaan alkoholia

[ 3 viestiä | ]