Hohhoijakkaa Hohhoijakkaa
lammasta suuhun lammasta suuhun
Tassut ilmaan :3 Tassut ilmaan :3
Hehe Hehe
Dewback Dewback
innostus innostus
Penkkejä Penkkejä
Hjallis ja lukihäiriö Hjallis ja lukihäiriö
Meanwhile, in Oulu, Finland... Meanwhile, in Oulu, Finland...
Ebony & Ivory Ebony & Ivory
kiitos auttajalle kiitos auttajalle
Pissapoika Pissapoika
En ymmärrä, siis lyön En ymmärrä, siis lyön
tutkimusmatkailija tutkimusmatkailija
Phucamol Phucamol
2b 2b
Vihainen peili Vihainen peili
Pizza Pizza
Beyoncé on italialainen Beyoncé on italialainen
Dimash Kudaibergenov Dimash Kudaibergenov
Pikkusuolaista :3 Pikkusuolaista :3
Kukkaruukku Kukkaruukku
Vesiputkirikko Vesiputkirikko
ken and karen ken and karen
 557 näyttökertaa, 2 viestiä, 2.77 MB, 1 tiedosto, 17.02.2025 18:49:14
[ + 2 | ]

Noi hampparit muistan hyvin

[78127] [tiedosto.mp4] [2.77 MB] [720x960] [60.81s] [] []

nostalgia

(24)
17.02.2025 21:38:50 | 14:15:56
#681110 [+1] Piilota Suosittele

Ei ollu mitään noista minun elämässä. Varmaan johtuu siitä, et olin aika kaukana jenkkilöistä tuolloin ja edelleen.

[ 2 viestiä | ]