testattu testattu
Olen tää kenkä Olen tää kenkä
kotilo kotilo
mää töis mää töis
pajeeteille kuitua pajeeteille kuitua
Granny blowjob Granny blowjob
rapunaaman raksalla rapunaaman raksalla
Tissit Tissit
pikkumetsää ollaan tekemässä pikkumetsää ollaan tekemässä
PIENELLÄ LAITOLLA LEIMAAN PIENELLÄ LAITOLLA LEIMAAN
muna tonne muna tonne
dumledore dumledore
Ride Ride
ota banaania ota banaania
canada rakentaa muurin canada rakentaa muurin
kass kass
Ihana j-pop ikoni Ihana j-pop ikoni
rekkkasimulaattori rekkkasimulaattori
chuck norrisin auto chuck norrisin auto
maksutonta kulttuuria maksutonta kulttuuria
Tölkin heiluttelua Tölkin heiluttelua
Pyllyy Pyllyy
Hypnoottista Hypnoottista
niggers are good people niggers are good people
 758 näyttökertaa, 16 viestiä, 5.43 MB, 1 tiedosto, 08.02.2025 22:16:58
[ + 0 | ]

Itäkeskus

[77861] [itakeskus.mp4] [5.43 MB] [406x720] [34.46s] [] []

itäkeskus

(12)  · 

neekeri

(1401)  · 

ählämi

(129)
08.02.2025 23:15:10
#679292 [+1] Piilota Suosittele

>>679284
>>679266
>>679263
Olin just sanomassa että tää voi olla ihan mistä vaan kemalian ostarilta. Just sanomassa että kattokaa noita mainoksia, ei vittu yhdenkään suomalaisen firman ni....


Zaitun leipomo. Jaa. Se siis onkin Suomesta O_O

08.02.2025 23:30:56 | 23:31:44
#679305 [+2] Piilota Suosittele

>>679298
No tää.

Ja oloa ei varmaa myöskää helpota se että itäkeskus siinä uudessa ostarissa on melkee sama meno :D Ok on siel valkosiiki, mut vittu et siel notkuu neekereitä.

08.02.2025 23:36:38
#679310 [+2] Piilota Suosittele

>>679305
Sen takia sitä sanotaan Lähi-itä-keskukseksi.
En ole pitkään aikaan käynyt, olen vain toivonut että nää kaikki ois liioittelua sekä liian raflaavia heittoja. No eivät ole. Muutenkin ne vokit ois pitäny sijoittaa saaristoon ja muualle, nyt paperittomia pyörii jaloissa kun punavihreät on heti rasistiksi huutamassa jos muka sellaiselle jolla ei ole lupaa oleskella maassa pitäis pakkopalauttaa? Hulluko olet? Myöskään Isikseen kuuluminen ei ollut Haavistolle este, sieltä sekin raahas Isis-Sannoja Suomeen samalla kun loput mekkaloi ettei edes lastenraiskaajia saa pakkopalauttaa! Ihminen ei ole laiton! Sitä paitsi ei se tiennyt tekevänsä väärin!

En ymmärrä.

10.02.2025 00:15:39 | 00:28:21
#679542 [+-] Piilota Suosittele

ei vitun junnut tää on puhos eikä itis :DDDDDDDddddddddddddddddddd löörn te difresns se voi pelastaa sun päivän ku toises o aamusi niit minkki takki 85v ämmii stokkal ja toises on 247 insallah wallah brotha koitin tsekkaa kuvaarkistosta mute äkkii löyätny oon stokka pääl ivkhs raapinu tekniikkaa se ku ajat stokka phalli katolle ja sit siitä jatkuu vielä ihan vitusti korkeemmalle tekniset tilat iha hullu mesta verkkoritilälattia näät joku 900kilometriä alaspäin ku minkkiturkki mummut vetää siel rollaattoreil katutasol ja jos pudotat bitsikärjen vahingos ni menis varmaa muorin kuulasta läpi

[ 16 viestiä | ]