Avaruus apu Avaruus apu
Valkoinen mies varastaa Valkoinen mies varastaa
Friikki kokkaus onnettumuus Friikki kokkaus onnettumuus
Keimon oikea vaimo Keimon oikea vaimo
paskalle haiseva kiinalainen paskalle haiseva kiinalainen
Mielisairas otus Mielisairas otus
Taidetta Taidetta
Tänään NiggaTV:ssä menen poliisilaitokselle :D Tänään NiggaTV:ssä menen poliisilaitokselle :D
pojat haudattu pojat haudattu
Apustajan ystävien etsintä ja pelastus Apustajan ystävien etsintä ja pelastus
Melkein ;-; Melkein ;-;
Pelihetki Pelihetki
Ihana nainen Ihana nainen
hitler vitsi hitler vitsi
Seppo Valametilla Seppo Valametilla
Rapebots Rapebots
Yksittäistapaus Yksittäistapaus
Lännen apu Lännen apu
Apurahaa anomassa Apurahaa anomassa
Mä haluun asuu yläkerrassa Mä haluun asuu yläkerrassa
Neeger Neeger
Munat, homot ja transut Munat, homot ja transut
Ihana nainen Ihana nainen
Heimosenkeimon vaimo Heimosenkeimon vaimo
 534 näyttökertaa, 1 viesti, 1.93 MB, 1 tiedosto, 07.02.2025 18:24:00
[ + 3 | ]

tarkka osuma

[77828] [tarkka_osuma.gif] [1.93 MB] [300x212] [] []
tarkka_osuma.gif

m203

 · 

kranaatinheitin

 · 

etäisyys

 · 

räjähdys

(60)
12.06.2026 13:15:34 | 13:22:32
#757561 [+-] Piilota Suosittele

@kessu sanos millä naatilla toi ampuu ? Tuo on huomattama viive mikä tulee alku- ja jälkiräjähdyksen välissä. Mä oletan että toi on kaasu/kaasuuntunut säiliö, esimerkiksi bensasäiliö tyhjänä jättää aina muutaman ämpärillisen bensaa pohjalle joka haihtuu kaasuksi ilmaan. Liekkien perusteella veikkaisin jotain tällästä, mutta olettaisin että viive primääri ja sekundaariräjähdyksen välillä pistää miettimään

Naatti osuu kylkeen, mutta suurempi räjähdys vaikuttaa tulevan säiliön sisältä. Ellei tuolla ollut jo joku pioneeri käyny laittamassa stydympää dynyä ja nää jätkät vaan pelleilee tai halus tehä tarkotuksella videon missä kameran taustalla pioneeri painaa kytkimestä

Kuvien perusteella 80- 90-luvun keissejä mitä noita oli Irak, Afghanistan jne jossa jenkit toki käytti laajasti M203:sta (käytttää edelleen?) jolloin noille jaettiin pääasiassa HE sekä savunaatteja. Käsittääkseni WP:tä eli fosforiakin käytettiin paljon muuallakin kuin vietnamissa, myös moderneimmissa operaatio hiekkaneekereissä. Sit oli se APSD-HDDVD kranaatti jonka nimeä en muista kun se oli joku 7 kirjaimen yhdistelmä. Jokin "Armor Piercing Sabot Dual Purpose" jne merkitykset niillä oli. Muistais vaa mikä vittu se oli. AP se alko ja sit oli useampi kirjain perässä

[ 1 viestiä | ]