Muutama webm 39 Muutama webm 39
Pizzaa Pizzaa
Kapteeni havaitsee uhan horisontissa Kapteeni havaitsee uhan horisontissa
näin ne kilisee näin ne kilisee
Pöllö joraa Pöllö joraa
Metshop Boys Metshop Boys
Turvallinen oulu Turvallinen oulu
Gondola straya Gondola straya
Korjattu sarjis Ouluun Korjattu sarjis Ouluun
innokkaan mäyn kanssa seikkailemassa :3 innokkaan mäyn kanssa seikkailemassa :3
1915 höyry kaivinkone 1915 höyry kaivinkone
Miksi liikkua? Miksi liikkua?
Sai juuri ajokortin Sai juuri ajokortin
Miten tää jätkä on hengissä? Miten tää jätkä on hengissä?
Pro tip Pro tip
Hoax Hoax
Runks Runks
velienpoikojen velipojat velienpoikojen velipojat
Ugu kawaii Halla-Aho chan! 💞😍💘💯👌💖 Ugu kawaii Halla-Aho chan! 💞😍💘💯👌💖
Moskau birb Moskau birb
osasi harjoitella :3 osasi harjoitella :3
Miks kaikki vassarit on näin vitu sekasi? Miks kaikki vassarit on näin vitu sekasi?
Mitäs me tänään syödään? Mitäs me tänään syödään?
...täältä tulee kurkkumopo ...täältä tulee kurkkumopo
 608 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.6 MB, 1 tiedosto, 02.02.2025 18:59:12
[ + 2 - | ]

stihl

[77665] [stihl.png] [1.6 MB] [1029x977] [] []
stihl.png

stigl

 · 

moottorisaha

(26)  · 

terä

(6)  · 

pieni

(43)
02.02.2025 21:13:54
#678021 [+-] Piilota Suosittele

>>678020 Oli positiivinen kokemus tuossa viimesyksynä, kun oli kaverilta
lainassa ryobin akkusaha. Ei yskiny eikä takellellut 30-40cm mäntyrunkoja pätkiessä.
Samalla tahdilla ellei jopa paremmin upposi kuin tavan bensasahalla.

Plussaa siitä, että napista käyntiin ja merkittävästi hiljaisempi.
Ei ehkä rankametsälle viellä, mutta noin suhteellisen kevyeen katkomis/kaatamishommiin
ei valittamista muusta, kuin 500-600e hintalapusta mitä sellainen kustantaa.

[ 7 viestiä | ]