Nuori mamselli Nuori mamselli
Top deck, top kek Top deck, top kek
Caroline Munro Caroline Munro
Hyvännäkönen Laku-Petra Hyvännäkönen Laku-Petra
Oh hi :3 Oh hi :3
New Eleven New Eleven
Pum Pum
Boku Boku
i haz sum pusi i haz sum pusi
heh heh
Pilli Pilli
Vaihtoehtohoito Vaihtoehtohoito
Hra senaattori, meillä olisi tällaisia luuttibokseja Hra senaattori, meillä olisi tällaisia luuttibokseja
Mestariohjaaja löysi hyvän kuvakulman Mestariohjaaja löysi hyvän kuvakulman
vapaasta tahdosta vapaasta tahdosta
kovat setit kovat setit
parsakaalia parsakaalia
Autismi Autismi
>Me irl >Me irl
Luolamiehen fantasia Luolamiehen fantasia
Hassu hattu :3 Hassu hattu :3
Ruudinkeksijä Ruudinkeksijä
Ebin xD Ebin xD
Kostaja kostaa (spoiler) Kostaja kostaa (spoiler)
 532 näyttökertaa, 14 viestiä, 8.34 MB, 4 tiedostoa, 24.01.2025 00:20:14
[ + 0 | ]

Aion rääkätä tätä konetta vähän.. guadro joku

[77309] [1000017328.jpg] [1.79 MB] [1832x4064] [] []
1000017328.jpg
[77308] [1000017329.jpg] [1.96 MB] [1832x4064] [] []
1000017329.jpg
[77307] [1000017330.jpg] [1.71 MB] [1832x4064] [] []
1000017330.jpg
[77306] [1000017331.jpg] [2.88 MB] [4064x1832] [] []
1000017331.jpg

24.01.2025 00:23:47
#675472 [+-] Piilota Suosittele

Eli poistin coolerin pihdeillä ja laitoin nippusiteillä 120mm coolerin tilalle.. cpu cooleria en voi poistaa kun se on liimattu cpu:hun

24.01.2025 00:58:07
#675492 [+-] Piilota Suosittele

>>675487 se oli sitä aikaa joskus, eli liimattu prossuun että on paras cooleri.. siihen aikaan. Mut täytyy sanoo et on hyvä, tuuletin on ehkä parempi vaihtaa

24.01.2025 03:34:23 | 03:38:14
#675543 [+-] Piilota Suosittele

>>675540
Eli poistin coolerin pihdeillä ja laitoin nippusiteillä 120mm coolerin tilalle.. cpu cooleria en voi poistaa


Mikä helvetin liima? Koskaan ole liimalla mitään coolereita kiinnitetty.
Korkeintaan jämähtänyttä tahnaa välissä

24.01.2025 04:59:25
#675569 [+-] Piilota Suosittele

>>675541
Mulla on myös ADD tai ADHD, mun lapsilla on, mun isällä on, ja sen isällä myös. Jos painaa 14h päivää 70-vuotiaana niin ei se muulla selity. Alkoholi on hyvä väliaikainen lääke loppuelämäksi joka on silloin mahdollisesti vain vuosia, mutta minulla jo kaksi vuosikymmentä takana joista toinen puolikas aivan deekuilua vaikka käyn töissä niinku valuperse jota en nyt linkkaa ku sei tykkää :D

[ 14 viestiä | ]