Harakiri (1962) - Duel (HD) Harakiri (1962) - Duel (HD)
Rebubligaanid Rebubligaanid
pitää huilata välillä :3 pitää huilata välillä :3
Olette varoitetut Olette varoitetut
Kansojen ystävyyttä Kansojen ystävyyttä
horojen työmaataistelu horojen työmaataistelu
Ei Google mädätä.. Ei Google mädätä..
The Best Way To Play Dark Souls III The Best Way To Play Dark Souls III
Trumpin saavutukset Trumpin saavutukset
Sanna Mariini kiittää äänestäjiään Sanna Mariini kiittää äänestäjiään
HD kauppinen HD kauppinen
oon tää apina oon tää apina
Nacho pelti Nacho pelti
Perkele! Perkele!
Normaali luolastolainen Normaali luolastolainen
LADYBABY "ニッポン饅頭 / Nippon manju "Music Clip LADYBABY "ニッポン饅頭 / Nippon manju "Music Clip
Ruokintaa Ruokintaa
ajo ohjeita ajo ohjeita
Terminator 2 CGI moottoripyörä Terminator 2 CGI moottoripyörä
kissanviikko :3 kissanviikko :3
Näin venäjällä matka jatkuu Näin venäjällä matka jatkuu
kissat kissailee :3 kissat kissailee :3
slayer slayer
Tekoäly Tekoäly
 579 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.82 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 02:25:14
[ + 1 | ]

vItu nasti1!1

[77265] [tiedosto.mp4] [0.82 MB] [640x572] [14.06s] [] []

elon musk

(40)  · 

natsi

(251)
23.01.2025 02:36:00
#675282 [+2] Piilota Suosittele

Toihan oli vaan tähden lento, jos tuo oli natsi tervehdys niin kamala harris, boden, obama ja muutki on natseja

23.01.2025 06:30:13 | 06:30:32
#675324 [+1] Piilota Suosittele

>>675282
Kaikki jotka ei oo syvän päädyn vasemmistolaisia on nasteja! Ne ryömii pattereita myöten sihisemään, vessanpytyissä ne murisee ja ikkunan alla on 24/7 natsikulkueet polttamassa vassareita ja juutalaisia. Sitten ne vielä lähettää radioaaltoja myöten natsi-ideologiaa päivisin nukkumassa olevien antifanttien aivoihin ja hakkaa silmittömästi kaikkia väärinajattelijoita kaduilla. Kyllä se on nääs vaan kauheeta olla paremmin tiedostava ku Aku Ankkakin kulkee ilman housuja.

[ 2 viestiä | ]