Tissit Tissit
Todistusaineisto Todistusaineisto
GILF GILF
Suomi on nyt sodassa, turkki on natomaa Suomi on nyt sodassa, turkki on natomaa
oisko nopee palsu oisko nopee palsu
tymä kysmys tymä kysmys
REDDIT SIMULATOR REDDIT SIMULATOR
Teki tempun Teki tempun
Intia Intia
Ihana nainen Ihana nainen
Sultans of tukipäivä Sultans of tukipäivä
Persettä Persettä
Masa Mainio Masa Mainio
Olisitko valmis kääpiöön? Olisitko valmis kääpiöön?
FAGGOT FAGGOT
Robotti juoksi puolimaratonin Robotti juoksi puolimaratonin
Kesäneito Kesäneito
nakkipiilo nakkipiilo
Pylly Pylly
latobileet latobileet
raiskauksenestopikkarit raiskauksenestopikkarit
uwu uwu
joulu meni joulu meni
Pullat uuniin. Pullat uuniin.
 579 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.82 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 02:25:14
[ + 1 | ]

vItu nasti1!1

[77265] [tiedosto.mp4] [0.82 MB] [640x572] [14.06s] [] []

elon musk

(40)  · 

natsi

(251)
23.01.2025 02:36:00
#675282 [+2] Piilota Suosittele

Toihan oli vaan tähden lento, jos tuo oli natsi tervehdys niin kamala harris, boden, obama ja muutki on natseja

23.01.2025 06:30:13 | 06:30:32
#675324 [+1] Piilota Suosittele

>>675282
Kaikki jotka ei oo syvän päädyn vasemmistolaisia on nasteja! Ne ryömii pattereita myöten sihisemään, vessanpytyissä ne murisee ja ikkunan alla on 24/7 natsikulkueet polttamassa vassareita ja juutalaisia. Sitten ne vielä lähettää radioaaltoja myöten natsi-ideologiaa päivisin nukkumassa olevien antifanttien aivoihin ja hakkaa silmittömästi kaikkia väärinajattelijoita kaduilla. Kyllä se on nääs vaan kauheeta olla paremmin tiedostava ku Aku Ankkakin kulkee ilman housuja.

[ 2 viestiä | ]