grumpy grumpy
asians asians
Tyrone sees black panther Tyrone sees black panther
tyrone trollaa tyrone trollaa
Välillä iloisiakin hetkiä Välillä iloisiakin hetkiä
Röli apu apustaja Röli apu apustaja
ternoristi apu apustaja ternoristi apu apustaja
demoni pääsi valloilleen demoni pääsi valloilleen
Spider cat Spider cat
Vihan käsimerkit Vihan käsimerkit
White girls vs. asian girls White girls vs. asian girls
Käsihommamökki Käsihommamökki
Ruokakupissa oli vajausta >:3 Ruokakupissa oli vajausta >:3
Sexting Sexting
Haista paska Haista paska
Giant dire cat Giant dire cat
Pussy destroyer Pussy destroyer
Hämähäkkiapina asento Hämähäkkiapina asento
Nugs Nugs
Ricky Gervais at the Golden Globes 2020 - All of his bits Ricky Gervais at the Golden Globes 2020 - All of his bits
Botskikatti 3 Botskikatti 3
ufo havainto ufo havainto
Tuota muijaa ei pimeästä löydä Tuota muijaa ei pimeästä löydä
Kieku ja Kaiku Kieku ja Kaiku
 601 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.48 MB, 2 tiedostoa, 15.01.2025 22:01:29
[ + 0 | ]

Pystyiskö tästä tehä arnuido mini koneen, tuuletin

[76995] [1000017092.jpg] [1.9 MB] [1832x4064] [] []
1000017092.jpg
[76994] [1000017094.jpg] [1.57 MB] [1832x4064] [] []
1000017094.jpg

mini

(13)  · 

arnuido

15.01.2025 22:09:35 | 22:11:29
#673421 [+-] Piilota Suosittele

Tossa on sitte konkissa sähköä vielä, jos meinasit avata ja tökkiä sitä meisselillä. Älä ihmettele jos lyö kipinää.

Ja miks johdot on poikkastu?

E:
Ja tääki on yks tapa pilata avioliitto :D

16.01.2025 00:46:24
#673477 [+-] Piilota Suosittele

>>673425
Ai niin hei, älä ohmettele jos sen tuuletin ei pyöri vielä windowssissa. Sit ku pistät pelin päälle ni rasitus kasvaa jollon se lähtee pörräämään. Tämä joissain malleis jotka semipassiiveja

16.01.2025 00:57:08
#673482 [+-] Piilota Suosittele

>>673479
Se voi olla. Ai niin, en tiedä muistutinko mut joissain peleissä näyttiksen kierroksia pitää säätää. Jos mä pelaan ready not not, mun peli kaatuu 2min jälkeen. Pakko laittaa afterburner päälle, vaik se on kellotus-softa niin sieltä voi asettaa kovemmat kierrokset portaittain. Sit toimii aina. Mä en tiedä miks mut joskus default kirrokset ei riitä. Ja siis tämä vain näyttis, poweri osaa kyllä itte

[ 11 viestiä | ]