Mitä porilainen sanoo Mitä porilainen sanoo
Huutista Huutista
Piilo-Iida Piilo-Iida
ironia ironia
Pasi sellissä Pasi sellissä
Nogoset Nogoset
lennolla lennolla
Based nignog Based nignog
Abortti Abortti
Säde mukavuus Säde mukavuus
Meemitellään Meemitellään
Linnakundi Linnakundi
DORIME DORIME
Pelasti börhkamunsa Pelasti börhkamunsa
Bones - TheCafeteria Bones - TheCafeteria
Eggman Eggman
Kissagifejä Kissagifejä
Tekopyhän määritelmä Tekopyhän määritelmä
Vihainen pesukarhu :D Vihainen pesukarhu :D
tissit tissit
kylmää kyytiä kylmää kyytiä
Kahvia Kahvia
Just A Little Bit of Fry and Laurie | BBC Comedy Greats Just A Little Bit of Fry and Laurie | BBC Comedy Greats
Turppi hyppää ? Turppi hyppää ?
 596 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 13.01.2025 05:15:11
[ + 2 | ]

raksakundit

[76930] [284e5400a3a5e7c8.mp4] [0.59 MB] [576x1024] [11.00s] [] []

raksa

(35)  · 

aamu

(43)
13.01.2025 22:41:18
#673016 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi oma toimenkuva on kiinteästi hallissa betonielementtejä valaen.
Vituttaa se välillä hangesta käydä romua kaivamassa, mutta pääasiassa
hommaa pystyy tekemään t-paita päällä vaikka pihalla olis -30.

Kunhan vain malttavat pitää nosto-ovia kiinni, ettei käy ihan perkeleenmoista
läpivetoa käytävän poikki.

14.01.2025 10:05:06
#673088 [+-] Piilota Suosittele

>>672918
Kahvia kuluu ja röökiä palaa.


>>672905
Kahvia kuluu ja röökiä palaa.


>>673016
Kahvia kuluu ja röökiä palaa.


Vittujen kevät, tän takia irtisanoin itseni kahdesti kesätöistä opiskellessa - Mitään EI TEHTY 🤬 vaikka tehtävää oli, uloskirjautumista odotettiin tunti tekemättä mitään ja vaatteet jo vaihdettuna.

EI! Kun menen töihin, teen. Olkoonkin vain 5 tuntia, teen sen putkeen jos tarvitsee. En ymmärrä duunarikulttuuria vaikka duunari olenkin. Ehkä olen oikeasti ansainnut varallisuuteni.

[ 4 viestiä | ]