Pińata Pińata
burgeri burgeri
Kostaja kostaa (spoiler) Kostaja kostaa (spoiler)
Vmdl Vmdl
Autismi Autismi
H♂m♂ntaisauna: ASSBORN♂ H♂m♂ntaisauna: ASSBORN♂
Läski Paska ja Neekeri Läski Paska ja Neekeri
Mikä on sinun salainen herkkusi? Mikä on sinun salainen herkkusi?
narcs narcs
?????? ??????
Mainontaa Mainontaa
Yöt Arabiaaaaaan Yöt Arabiaaaaaan
Muinaiset sakolutiaanisen aikakauden reaktiokuvajäännökset Muinaiset sakolutiaanisen aikakauden reaktiokuvajäännökset
Härövarustus Härövarustus
Angela Dorian Angela Dorian
Oklahomo mixer Oklahomo mixer
Mikään ei ole muuttunut Mikään ei ole muuttunut
Kansikuvia 50- ja 60-luvulta Kansikuvia 50- ja 60-luvulta
Feel limit Feel limit
Cassandra gemini Cassandra gemini
rämäytänkö? rämäytänkö?
Viihteelle substansseja Viihteelle substansseja
H♂m♂saati♂ H♂m♂saati♂
Yligersandin normipäivä Yligersandin normipäivä
 577 näyttökertaa, 3 viestiä, 10.18 MB, 1 tiedosto, 12.01.2025 17:58:52
[ + 1 - | ]

hädänalasia kirurgeja

[76895] [36203ef7525b9dcc.mp4] [10.18 MB] [720x1280] [32.17s] [] []

pakistan

(23)  · 

hitler

(351)
13.01.2025 17:31:54
#672940 [+-] Piilota Suosittele

Ei hitleri juuri tunteita herätä.. ei mikään ihmisrakas ollu, mutta vähemmän paha ku Stalin tai Mao.. hitlerillä trollailu on toki hauskaa ku autistiset tosikot on heti munapystyssä itkemassä miten hirveä ihminen se oli.. niistä reaktioista nauttii :)

[ 3 viestiä | ]