Ei hitleri juuri tunteita herätä.. ei mikään ihmisrakas ollu, mutta vähemmän paha ku Stalin tai Mao.. hitlerillä trollailu on toki hauskaa ku autistiset tosikot on heti munapystyssä itkemassä miten hirveä ihminen se oli.. niistä reaktioista nauttii :)
[
3 viestiä
|
]
⭰
Aatun laatuseura
UWU
Muks!
*sirkusmusiikkia*
Kansallissosialisti
Kolmannen valtakunnan reivit
nautin tästä
J E C C U
Todellisen johtajan tunnistaa hulmuavista lahkeista