Lapin Halla-aho Jugend Lapin Halla-aho Jugend
Eksistentialinen kriisi Eksistentialinen kriisi
Hermon kipsu >:3 Hermon kipsu >:3
Game of Börh Game of Börh
Hyvinkään tunteiden pursottama herkkutatti Hyvinkään tunteiden pursottama herkkutatti
Privet Privet
Filip DeFrancon ZUP ZUP ZUP Filip DeFrancon ZUP ZUP ZUP
Sleipnir - Könige Europas Sleipnir - Könige Europas
tuomas veturi tuomas veturi
Hommapapan muistelmat Hommapapan muistelmat
Ich bien reich himmel aghtung! Ich bien reich himmel aghtung!
EA - It's all in the wallet EA - It's all in the wallet
Ratsastusvideo (tein itse ja säästin edit versio) Ratsastusvideo (tein itse ja säästin edit versio)
1 cup 2 kittens 1 cup 2 kittens
Guess who Guess who
apu apustaja original apu apustaja original
lepakot lepakot
Kitty cat dance Kitty cat dance
Ilmanen Quake II ollaanko valmiita RTXään Ilmanen Quake II ollaanko valmiita RTXään
Kuvakommentti Kuvakommentti
Slayjer Slayjer
Perivitini säädöt Perivitini säädöt
Venyyytys Venyyytys
Rullatuoli vitsi Rullatuoli vitsi
 636 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.62 MB, 1 tiedosto, 31.12.2024 14:09:15
[ + 2 - | ]

Ruokarobotti kaatuu

[76541] [tiedosto.mp4] [1.62 MB] [480x854] [19.06s] [] []

ruokarobitti

talvi

(97)

kaatua

01.01.2025 03:15:59 | 03:16:49
#670901 [+1] Piilota Suosittele

Voi jumalauta jätkät, jätkät hei! Mä kekkasin meidän firman uuden idean. Kuunnelkaa... Me laitetaan pikkukoiran kokoisia robotteja kulkemaan kaduille, että ne voi kulettaa pari pakettia voita ja puolikkaan voileivän ostajien luokse. .... Siis täähän on aivan kuningasidea vai mitä, hä!

- Tota, mitä sää oikeen ny tarkotat?

No me laitetaan semmonen mäyräkoiran kokonen robotti tonne liikenteen sekaan tekoälyllä joka kuskaa lähimmästä kaupasta tilaajille pari Abetitin roiskeläppää ja paketin lenkkiä. Matkaan mee ku puol tuntia jos etäisyys on alle 50 metriä. Aivan uskomaton innovaatio, eiks jeh?

- Oot sä vittu tosissas, siis ihan aikuisten tosissas? Me muut tässä firmassa ollaan aika epäuskosia sun juttuihin ku viime kuussa selitit miten droneilla lentävät vessanpytyt oikeen toimis Australian saarilla, että siltä kantilta.

No ne nyt oli menneen talven lumia mut nää on semmosia laitteita joita voitais myydä vaikka puolustusvoimille, että ne möyrii kaks kilsaa tunnissa moottoritietä pitkin vihollisen puolelle ja vie niille kylmää pizzaa johon joku on vääntäny paskan päälle :D:D:D

- .... nerokasta, laitetaan tuotantoon.

[ 3 viestiä | ]