Verobear Verobear
astui ansaan astui ansaan
Huumeiden käyttöhuone Huumeiden käyttöhuone
T♂rstai painit T♂rstai painit
pornon katselu pornon katselu
Kun tapaat sen oikean Kun tapaat sen oikean
Lampaat Lampaat
Asiat (taas) tärkeysjärjestyksessä.. Asiat (taas) tärkeysjärjestyksessä..
Ihana nainen Ihana nainen
Ritva Ritva
Masterbörh Masterbörh
Iik Iik
maija hii maija hoo maija hii maija hoo
Vroom vroom Vroom vroom
sosialistinen logiikka sosialistinen logiikka
Joraavat ystävät Joraavat ystävät
Dolan the terroras Dolan the terroras
Tuo on haltia. Amazonin mulkut Tuo on haltia. Amazonin mulkut
uhriutuminen uhriutuminen
Trial on upeeta Trial on upeeta
Playboy Playboy
Pakkotyö Pakkotyö
Leukojen venyttelyä Leukojen venyttelyä
Kartellikamut Kartellikamut
 669 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.3 MB, 3 tiedostoa, 21.12.2024 03:34:30
[ + 4 - | ]

Eroavaisuus, kissa ja sekopää

[76061] [tiedosto_1.jpg] [0.21 MB] [1600x1600] [] []
tiedosto_1.jpg
[76060] [tiedosto_2.mp4] [0.77 MB] [720x1280] [5.23s] [] []
[76059] [tiedosto_3.png] [0.33 MB] [1080x819] [] []
tiedosto_3.png

politiikka

(102)  · 

kissa

(5203)  · 

pöllö

(32)  · 

hullu

(114)  · 

twitter

(175)
21.12.2024 14:08:05
#668037 [+-] Piilota Suosittele

Olen miettinyt, että onko nykyiset aselait oikeastaan ryssän hybridivaikuttamista jolla on saatu kansalaisilta käsiaseet ja muut vastaavat pois. Harrastaneisuuden näyttö on aika haastavaa ja aikaa vievää hommaa, mutta siitä, ettei aseita saisi enää ollenkaan olisi noussut isompi haloo.

21.12.2024 18:41:32
#668116 [+-] Piilota Suosittele

Mitä niillä yöpäivystyksillä tekee? Normaali kansalainen nukkuu öisin, eikä kekkuloi rasittamassa terveydenhuoltoa. Sitä paitsi jos päivystyksen olisi tarkoitus toimia öisin, sitä kutsuttaisiin yövystämiseksi.

21.12.2024 20:45:38
#668157 [+-] Piilota Suosittele

>>668037 Sillon pariisin terroristi iskun jälkeen ei tainnu mennä viikkoakaan,
kun oli paperit pöydällä, missä esitettiin kaikkien puoliautomaattisten aseiden
kieltoa. Eli se oli ollut jo olemassa ja tuotiin julki ihanan tekosyyn varjolla.

Ei mennyt onneksi läpi sellaisenaan, mutta tuo todisteluhomma ja
ns. ervalippaat ovat perua siitä, että yrittivät kuitenkin jo kertaalleen.

Hankkeet lyijykiellolle ovat ihan samaa perua, kun edellinen yritys
ei tuottanut toivottua tulosta, joten vaihdetaan taktiikkaa
epäsuoremmaksi, niin se ei ole niin avointa aseiden kieltoa.

Haitta harrastukselle ja metsästykselle on kuitenkin hyvin
ilmeinen. Siinämielessä venäjän tilanne onneksi laittoi projektia
jäihin. Kukaan ei muuten kuin huonolla vitsillä enää pääse väittämään,
että meillä ei olisi turvallisuusuhkaa venäjän suunnasta.

Ja riittävä tuotanto patruunoille ei onnistu vain valtionpuolesta ilman
olemassa olevaa siviilituotantoa.

Saa väittää foliohattuiluksi, mutta yllättyisin enemmän, jos noiden
hankkeiden rahotteista ei etsimällä löydy mitään viittausta
venäjään.

22.12.2024 11:43:35
#668390 [+-] Piilota Suosittele

>>668157
Allekirjoitan väitteesi pääosin. Muilta osin ei ole parempaakaan tietoa.

Mutta se että nyt annetaan rahaa ampumaradoille ei paljoa lohduta jos esimerkiksi ensimmäistä käsiasetta saa hakea aina vähintään kaksi kertaa. Kuiten yksi hakemus maksaa sen 113€ ja ens vuonna enempi. Ei noita huvikseen haeta.

En toki myöskään kannata ameriikan mallia jossa kaikki saa mitä haluaa heti kun haluaa. Mutta nykyinen käytäntö tekee harrastuksen aloittamisen erittäin vaikeaksi ja harrastamisen esimerkiksi patruunoiden omistamisen osalta mahdottomaksi.

[ 4 viestiä | ]