Putkesta tulee... Putkesta tulee...
Haisuli Haisuli
Golffia Golffia
Varasto hommia joopa Varasto hommia joopa
Cowboy heittää jalalla koreasti Cowboy heittää jalalla koreasti
meo :3 meo :3
Rääkkäystä Rääkkäystä
Keinuva lahna - Saatanan taajuus Keinuva lahna - Saatanan taajuus
Onnellinen perhe Onnellinen perhe
Paskallakin pitää olla kaljaa Paskallakin pitää olla kaljaa
amine pylyle lääsps amine pylyle lääsps
Drachen Lord Skrrr Skrrr Drachen Lord Skrrr Skrrr
“Mikä lottovoitto on saada puolet maksamastaan takaisin?” “Mikä lottovoitto on saada puolet maksamastaan takaisin?”
Hallituksen linjaus Hallituksen linjaus
Sk8ercat Sk8ercat
Jack Jack
RIPS apustaja RIPS apustaja
Chad Rulebreaker Chad Rulebreaker
/woooosh /woooosh
Modern world. So beatiful. Modern world. So beatiful.
anttuboy anttuboy
Pepelyönti Pepelyönti
jokeristaja jokeristaja
Fingerpori Fingerpori
 670 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 11.12.2024 14:37:32
[ + 6 | ]

Älykkyysosamäärän lasku

[75614] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [700x684] [] []
tiedosto.jpg

neekeri

(1402)  · 

valkoinen

(53)  · 

apina

(178)  · 

maitosuklaa

 · 

mamu

(210)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

matu

(85)  · 

maahantunkeutuja

(29)  · 

kelarotta

(93)  · 

sharia

(47)  · 

suvakit

(201)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

de gröna

(125)  · 

vihreät

(424)  · 

aakkoslauma

(120)  · 

lghdtv

(114)  · 

pride

(81)  · 

homosaatio

(62)  · 

toimeentulotuki

(65)
11.12.2024 19:14:17
#665425 [+3] Piilota Suosittele

Taitaa olla sinimustat suomessa viimeinen taho jotka yrittää tätä demokaattisin keinon vastustaa. persut taitaa olla jo vähän luovuttaneet. harmi juttu, sais olla joka puolueen asiana.. joskus viimevuosi tuhannella oli. kun eila kännö oli virassa ei ollut ongelmia.

11.12.2024 20:12:12 | 20:12:37
#665444 [+2] Piilota Suosittele

>>665425
Niiden kannatus on ~9% ja laskee, kukaan ei ole tyytyväinen hallitukseen koska eivät ymmärrä mitä niiden on pakko tehdä.

Se vähän sattuu myös verenimijöitä joka on oikein, mutta tuntuu, että ihan työssäkäyvätkään eivät ymmärrä.

Meillä on seuraavaksi vassarit vallassa 😭

[ 7 viestiä | ]