Mä Tykkään Viskeistä Mä Tykkään Viskeistä
sanna marin sanna marin
Haminan mursu Haminan mursu
Pizza apu Pizza apu
Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin. Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin.
Kissan ongelma Kissan ongelma
Hmmm🤔 Hmmm🤔
Jousting Jousting
Letkuni sykähtelee kovasti Letkuni sykähtelee kovasti
Pallit kovilla 2 Pallit kovilla 2
VOITTAJAN ARVONTA - Juhannusveikkaus 2022 VOITTAJAN ARVONTA - Juhannusveikkaus 2022
Jos sitä tänään pienet Jos sitä tänään pienet
haminan mursu haminan mursu
Wanhat hyvät ajat Wanhat hyvät ajat
Greta repäisee taas. Greta repäisee taas.
Pridehinttarit ja viimeinen pysäkki. Pridehinttarit ja viimeinen pysäkki.
tissit tissit
anna abreu anna abreu
Mamulla meni hermo tekopyhiin vasureihin Mamulla meni hermo tekopyhiin vasureihin
Musta aurinko nousee! Musta aurinko nousee!
Vasemmiston osaamista osa 466. Vasemmiston osaamista osa 466.
Harri ollilla on asiaa Harri ollilla on asiaa
Spandex Spandex
laskuharjoitus laskuharjoitus
 726 näyttökertaa, 6 viestiä, 5.02 MB, 1 tiedosto, 06.12.2024 23:05:35
[ + 2 | ]

Eikös kirjastoissa pitäisi olla hissuksiin?

[75497] [tiedosto.mp4] [5.02 MB] [720x1280] [28.05s] [] []

oodi

(5)  · 

vasemmisto

(216)  · 

kirjasto

(8)
06.12.2024 23:15:48
#664640 [+4] Piilota Suosittele

Ei jumalauta mitä kilareja! :D normaalisti tollasesta tulee porttikielto, mutta toiset lienevät tasa-arvoisempia, kuin muut :)

07.12.2024 01:36:04 | 01:36:47
#664657 [+1] Piilota Suosittele

>>664654
Miksi vartijat ei poistanut ketään? Mikäli ens kerralla Oodissa on mamujen lukupiiri, saanko mä mennä sinne taputtamaan ja huutelemaan? Saako myös naaputin piri-ville mennä riehumaan jotain sekobolti tanssia? Vai onks tää sitä parempaa häiriköintiä?

07.12.2024 02:01:23 | 02:02:14
#664660 [+1] Piilota Suosittele

>>664657
No ei helevetissä saa. Tai siis saa kuhan sanoo olevansa antifasisti ja sillä on kymmenen kaveria mukana. Muuten heittävät ulos ja soittavat ambulanssin paikalle.

07.12.2024 02:30:41
#664661 [+4] Piilota Suosittele

>>664657 Sehän tässä hommassa mättääkin, että jos roolit olis toisinpäin, niin
varmana työnnettäs porukkaa pihalle vaikka väkisin.

Eli tämä on sitä ns. parempaa häiriköintiä ja rauhanrikkomista.

[ 6 viestiä | ]