Helmet Helmet
Sihijuomaa Sihijuomaa
Hiton tohtori tuomio Hiton tohtori tuomio
Valuuttaa Valuuttaa
"Ackchyually" "Ackchyually"
Duckface-kuva korjattu säntilliseksi Duckface-kuva korjattu säntilliseksi
Finnstonen bannipolitiikalle vastaus Finnstonen bannipolitiikalle vastaus
Rahalle vastinetta Rahalle vastinetta
Olen robotti, mäy mäy :3 Olen robotti, mäy mäy :3
Hybby :3 Hybby :3
Antoi kaverille lelun Antoi kaverille lelun
Chewbacca Chewbacca
Itku / kakka Itku / kakka
Mongolian friends Mongolian friends
Vähän Iskraa saisi Vähän Iskraa saisi
Kun et vaan osaa Kun et vaan osaa
Niinpä Niinpä
Näin syöksytään uneen Näin syöksytään uneen
Sika hyppää komeasti Sika hyppää komeasti
Loogista Loogista
mikä sää? mikä sää?
Whee Whee
Tyhmää Tyhmää
Anna kakkua, ANNA SAKKOA SAATANA! Anna kakkua, ANNA SAKKOA SAATANA!
 555 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.61 MB, 1 tiedosto, 14.11.2024 01:46:31
[ + 0 | ]

tekis kimillekki ihan hyvää

[74736] [moyhy_kim.png] [0.61 MB] [640x640] [] []
moyhy_kim.png

möyhy

(5)  · 

kannabis

(55)  · 

pojoiskorea

 · 

kim yong-un

14.11.2024 15:14:12
#659681 [+-] Piilota Suosittele

>>659651 kaveri laitto just northernlight shivat tulille varmaa joskus ensvuode alussa valmista.. mutta hyvää kannattaa oottaa ja ohan tuota edellisen tuotannon purpleshottiaki ties kuinka saatavilla ja hyvää onki...

14.11.2024 18:40:23
#659730 [+-] Piilota Suosittele

>>659729
Sanotaan näin että jos tuon haluaa tehdä, kandee noudattaa reseptiä. Sitten jos "kakkuja" haluaa tehdä, niin yhdellä muijalla oli helvetin nerokas idea. Se teki siis mokkapaloja, sekä osti marianne karkkeja joita se murskasi sinne sekaan. Näin ollen "se maku" muuttuu aivan täysin, sekä edelleen se on parhaimpia asioita joita oon ikinä maistanut. Huom, olen siis damissakin käynyt, mutta se resepti oli jotain aivan käsittämättömän nerokasta. Suosittelen oikeasti kokeilemaan

14.11.2024 19:04:20
#659732 [+-] Piilota Suosittele

>>659730 voisin kyllä testata, kuulostaa hyvälle. Mokkapaloja kun viimeksi tein niin kuorrute tuli liian löysäksi ja kun kippasin tortun päälle, torttu imas sen kahvisokeri sotkun ja kun ei ollu illasta kaupat auki niin hakasin seuraavana päivänä tomusokeria ja tehin paksumman kuorrutteen ja voi helevetti että oli herkullista, kosteaa ja makeaa, tajunnan räjäyttävä :p vein sitten pellillisen soramonttu tansseihin, keitimmä kahvit ja söimme mokkaruutua. Loppu musiikin soitto ja tanssiminen ja ihmeteltiin miten hyvää siitä tuli siihen asti että tuli uudet soittajat:D

14.11.2024 19:09:25
#659733 [+-] Piilota Suosittele

>>659732
Ne marianne karkit kandee muistaa, se oli avaintekijä jonka huomas maussa. Usein noi ei ole mistään herkullisimmasta päästä, mutta se oli poikkeus. Siis, pelkästään maun takia halusin lisää. Suoraan vaikka pakkasesta, lämmittämättä. Se minttuinen maku syrjäyttää ne vahvemmat aromit.

14.11.2024 19:49:18
#659741 [+-] Piilota Suosittele

>>659740
Juu, joskus nähnyt niitä tiikerikakkuja. Ne hyvin harvoin onnistuu. Tulee sellasta kuivaa pullaa joka murenee pitkin lattioita ja rinnuksia. Siksi noi mokkapalat avaa uuden tyyppisen tekstuurin

[ 10 viestiä | ]