Maistuisko? Maistuisko?
Google Google
paskaa paskaa
diy hattarakone diy hattarakone
hyvästi elämä hyvästi elämä
Pöllö joraa Pöllö joraa
Despootin palkka Despootin palkka
ei saa kiusata kameriani <:3 ei saa kiusata kameriani <:3
Luuranko vs puu Luuranko vs puu
Sijoittakaa meemeihin Sijoittakaa meemeihin
luukku kiinni :3 luukku kiinni :3
Kolibritipu ja vadelma Kolibritipu ja vadelma
elämässä pärjää kyllä elämässä pärjää kyllä
hyljykset pomppimassa hyljykset pomppimassa
Homestuckin menneisyys Homestuckin menneisyys
Persmonni Persmonni
Tynkkynen kummastelee Tynkkynen kummastelee
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
sateenvarjoille voi käydä näin sateenvarjoille voi käydä näin
Unlimited KFC Unlimited KFC
Runks Runks
yks hermostu ihan oikeesti <:3 yks hermostu ihan oikeesti <:3
nyt leikataan kynnet nyt leikataan kynnet
Aina joku puskatohtori rahastaa Aina joku puskatohtori rahastaa
 565 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto, 05.10.2024 07:47:35
[ + 2 | ]

You find this laying in field

[73712] [tiedosto.png] [0.97 MB] [2492x1479] [] []
tiedosto.png

25.01.2025 18:46:45 | 18:47:05
#675985 [+-] Piilota Suosittele

>>675982
Niin? Töistä saa rahaa, jolla rahoitan mun tietokoneet, auton, harrastukset sekä mulla on rahaa aina myös loppukuusta kun toiset makaa himassa tukihorroksessa? Työttömyys tulis niin kalliiksi mulle ettei mitään järkeä. Btw, kuten sanoin jalka meni 9.joulkukuuta, tarkoittaa siis että mulla on kaikki joululomat vielä pitämättä ^^ Palkallista vapaata viel vähän lisää ja sit tuleekin kesälomat seuraavaks.

Jos en kävis töissä, mulla ei olis varaa lähteä esimerkiks Rotterdamiin

[ 6 viestiä | ]