eläinten asialla eläinten asialla
Luigi ja Prinsessa Peach Luigi ja Prinsessa Peach
staattinen sähkö staattinen sähkö
el condor pasanene el condor pasanene
limaisa limaisa
nuudelipitsa nuudelipitsa
Visiot Visiot
supa meiro supa meiro
ihan vitun hyvä asennus ihan vitun hyvä asennus
somali edelman somali edelman
Sotahuuto 2024 Sotahuuto 2024
Kotimaista propagandaa Kotimaista propagandaa
Fiksu likka Fiksu likka
combobreaker combobreaker
loppu se apinointi loppu se apinointi
deep beef fake deep beef fake
penis penis
ugandan key ugandan key
Keinumassa Keinumassa
pieniä toiveita pieniä toiveita
Pylly Pylly
täs mä täs mä
opettaa samalla ottamaan kikkeliä suuhun opettaa samalla ottamaan kikkeliä suuhun
rekkaan kyytiläisiä rekkaan kyytiläisiä
 563 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto, 05.10.2024 07:47:35
[ + 2 | ]

You find this laying in field

[73712] [tiedosto.png] [0.97 MB] [2492x1479] [] []
tiedosto.png

25.01.2025 18:46:45 | 18:47:05
#675985 [+-] Piilota Suosittele

>>675982
Niin? Töistä saa rahaa, jolla rahoitan mun tietokoneet, auton, harrastukset sekä mulla on rahaa aina myös loppukuusta kun toiset makaa himassa tukihorroksessa? Työttömyys tulis niin kalliiksi mulle ettei mitään järkeä. Btw, kuten sanoin jalka meni 9.joulkukuuta, tarkoittaa siis että mulla on kaikki joululomat vielä pitämättä ^^ Palkallista vapaata viel vähän lisää ja sit tuleekin kesälomat seuraavaks.

Jos en kävis töissä, mulla ei olis varaa lähteä esimerkiks Rotterdamiin

[ 6 viestiä | ]