Comfortable? Comfortable?
Rise of the Triad - God Rest Ye, Deadly Gentlemen | OPNA Cover Rise of the Triad - God Rest Ye, Deadly Gentlemen | OPNA Cover
koville ottaa koville ottaa
abreu abreu
Yle propagandaa taas 23. Yle propagandaa taas 23.
Fuck yeah! Fuck yeah!
Huomenna kaikki on huonommin Huomenna kaikki on huonommin
Jou mata mou uhuh jou jou kill da whitey Jou mata mou uhuh jou jou kill da whitey
Nearly Napping Thou Nearly Napping Thou
pippeli pippeli
sinne sinne
Sulla on 5 asti aikaa tuoda rahat! Sulla on 5 asti aikaa tuoda rahat!
eroavaisuudet eroavaisuudet
ihana nainen ihana nainen
Macaroni Casserole á la Godot Macaroni Casserole á la Godot
Hissi käy ylhäällä Hissi käy ylhäällä
Arvuuttaja Arvuuttaja
Nuuh Nuuh Nuuh Nuuh
huutista... huutista...
Verstappen Verstappen
Hyvä ehdokas vkk:lla 😁 Hyvä ehdokas vkk:lla 😁
..ne vanhat hyvät ajat ..ne vanhat hyvät ajat
olutta on... olutta on...
Kuumemittari Kuumemittari
 468 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 01.10.2024 22:54:16
[ + 1 | ]

Nyt arpajaisiin raus raus!

[73626] [tiedosto.png] [0.26 MB] [665x748] [] []
tiedosto.png

02.10.2024 18:37:36
#650629 [+3] Piilota Suosittele

Aika paljon saisi maksaa että menisin haukkumaan nuo täysiksi idiooteiksi, yhden homoksi, toisen neekeriksi. Vai että oikein voita saatana! >=(

02.10.2024 22:15:28
#650687 [+1] Piilota Suosittele

>>650677 Ongelma vihreiden ja hyvin vasemmistolaisen ideologian kanssa on se,
että annetaan ymmärtää miten kaikki ovat samanarvoisia ja ihan kaikki
friikitkin pitää hyväksyä yhteiskunnan arvojäseninä.

Mutta meneppä olemaan tuollaisen kanssa erimieltä siitä, että
mihin se raja vain yksinkertaisesti pitää vetää.
Samantien edessä seisova mielestään Itse Gandhin reinkarnaatio
muuttuu civilization:in versioksi ja on vetämässä nukea sinun niskaan.

03.10.2024 07:50:01
#650740 [+-] Piilota Suosittele

>>650687
Ei ne kaikki hulluja ole, mutta sinne hakeutuu aivan kahelia sakkia. Sakkia jotka eivät kaiken perusteella ole koskaan tehneet töitä.

>>650692
Millaisista arvoista nyt puhutaan?

Laitoin jo vehkeet panokuntoon, kuulin äsken että eilen ois terotettu joten nyt vielä pari kaljaa.

Arvoista jotka ovat duunarille selviä, vassareille ja osalle oikeistoakin täyttä timbuktua koska eivät ole ikinä työskennelleet siellä ihan lähtötasolla. Se pitäisi olla vaatimus, mutta yleensä nämä kermalusikat ovat rikkaasta perheestä ja ylempiä tohtoreita joksi väittäneet nykyään liukuvoiteen ja feminismin yhtenäisyyden osuutta Kuun kiertoon.

[ 11 viestiä | ]