kikkakutonen kikkakutonen
Lierostaja Lierostaja
Videokokoelma Videokokoelma
Seppo Hovi Seppo Hovi
Nami nami Nami nami
auto.zip auto.zip
Ihana kissa Ihana kissa
panomies panomies
Joulun yltäkylläisyyttä Joulun yltäkylläisyyttä
Navetta-Nissan Navetta-Nissan
cameramies osa3 cameramies osa3
Sillävälin afrikassa Sillävälin afrikassa
Taas tätä paskaa Taas tätä paskaa
Ihana nainen Ihana nainen
velhot eivät myöhästele velhot eivät myöhästele
Kolmelta aamuyöstä Kolmelta aamuyöstä
Uudenvuoden bileet Uudenvuoden bileet
sivukulut sivukulut
Ihana nainen Ihana nainen
Badger Chiptune Badger Chiptune
älä sylje lattialle älä sylje lattialle
töihaastattelu töihaastattelu
Modernin euroopan uusivuosi Modernin euroopan uusivuosi
suklaamonnin flank steak suklaamonnin flank steak
 653 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 30.08.2024 11:30:05
[ + 2 | ]

tietokissa

[72875] [2de7b08799cfa5d3.jpg] [0.22 MB] [1052x789] [] []
2de7b08799cfa5d3.jpg

kissa

(5204)  · 

tietokone

(103)
30.08.2024 12:18:32 | 12:20:06
#644234 [+-] Piilota Suosittele

Ihan hyvä että on pelkkä kotelo, eikä poweria ja emolevyä kiinni ja töpseli seinässä..

..ja onko muuten mikä nextin kotelo? Kattelin että tossa mallissa noi takaporttien paneelit on tiuhempaa verkkoa. Monissa koteloissa just tuolta näyttis imee kaikki pölyt itseensä vaikka edessä ja pohjassa ois pölyfiltterit. Joissain ratkaisuissa oon teipannu noi tylysti umpeen, mut sit pitää varmistaa että ilma kiertää. Toi vaikuttais silmämääräsesti paremmalta

[ 5 viestiä | ]