Kadetti kuumotus Kadetti kuumotus
Kello Kello
Kurre tykkää Kurre tykkää
Not sure of legit or photoshopped Not sure of legit or photoshopped
Nenäkannuilua Nenäkannuilua
Southern Thunder Southern Thunder
Pronssi ryhmäkuva Pronssi ryhmäkuva
xD xD
Aatamin humaltuminen Aatamin humaltuminen
Jeditystä Jeditystä
Audienssisi on päättynyt, huumon. >:3 Audienssisi on päättynyt, huumon. >:3
1st World Cat Problems 1st World Cat Problems
Onnenbörh :3 Onnenbörh :3
sukulainen puukotti. "Me tienataan tällä" sukulainen puukotti. "Me tienataan tällä"
Puuluu Puuluu
Minun ヽ(^‥^=ゞ) Minun ヽ(^‥^=ゞ)
Pirullista Pirullista
Siltsun bändi Siltsun bändi
kumitisu kumitisu
taas vitun tarpeellinen kuvakommentti taas vitun tarpeellinen kuvakommentti
Tuusi muusi :D Tuusi muusi :D
Huono tuote Huono tuote
Kaikki ovat kauniita Kaikki ovat kauniita
Pyöräilyviikonloppu Minskissä Pyöräilyviikonloppu Minskissä
 407 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto, 08.08.2024 11:28:35
[ + 5 | ]

Viharikollisuuden eskaloituminen

[72423] [tiedosto.png] [0.74 MB] [1080x826] [] []
tiedosto.png

08.08.2024 14:51:09
#640160 [+2] Piilota Suosittele

On totta, että norskin massiiviset aivot lähentelee hasselpähkinän kokoa, joten maininta "viharikollisuuden eskaloituminen pähkinänkuoressa" on erittäin osuva tähän.

08.08.2024 20:10:19 | 21:50:42
#640238 [+1] Piilota Suosittele

Ainoastaan tosihihhulin suusta voi oikeasti kuulla aivopierun, että
sananvapaudella voidaan loukata, joten sitä pitää rajoittaa.
Ei montaa askelta sitten olekkaan uudeksi pohjoiskoreaksi...

Norski on tiedossa, että terveydenhuollosta on leikattu, mutta
noin itsetuhoisella ajattelutasolla pitäisi päästä ja ennenkaikkea
pyrkiä hakeutumaan ammattiauttajien pariin.

08.08.2024 22:36:59 | 22:37:58
#640263 [+1] Piilota Suosittele

Mitä muuta Pekka Siitoin voi edes olla, paitsi viihdettä? Suosittelen kaikkia tutustumaan tähän mielenkiintoiseen ja hauskaan hahmoon.

09.08.2024 00:31:54
#640284 [+1] Piilota Suosittele

>>640231
Jaa, mistä kohtaa toi näyttää siltä, ettei olisi kaarisateen käsialaa? Tai toisaalta kenen tahansa vassarin, koska jälki on identtistä, eikä syyttä.

[ 12 viestiä | ]